Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 10
  • 0

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

Minęły 2 tygodnie od zarejestrowania mojej karty orange a usługa ciągle wtrakcie realizacji i niewidoczna w aplikacji mój orange , nie mogę sprawdzić wykorzystanego limitu danych karty sim , która jest w modemie internetowym . Kpina z klienta!

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku i przeniosłem z działu Na kartę – moderator Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11135
  • 108

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

Cześć @stahol 

Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych.

Pozdrawiam 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14222
  • 58454
  • 706

Rejestracja karty sim

@staholOczywiście zgłaszałeś ten stan rzeczy? Jaka odpowiedź? Problem wynika prawdopodobnie z niespójności danych w bazie operatora. Coś się nie zaczytało, nie odklikało, nie zatwierdziło... Czyli coś nietypowego (lub jak dla nas, typowego)

Tylko zgłoszenia problemu pomogą i to najlepiej z konkretną odpowiedzią co jest powodem, abyś wiedział co robić dalej


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5955
  • 197

Rejestracja karty sim

Tak jest tylko w apce ? Czy na www też tak jest ?

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11135
  • 108

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

Cześć @stahol 

Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 10
  • 0

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji


  1. @Pablo5napisał(-a)

    Cześć @stahol 

    Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych.

    Pozdrawiam 🙂


    Temat rozwiązany pozytywnie , dyskusja sprawiła cuda.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5955
  • 197

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji


Temat rozwiązany pozytywnie , dyskusja sprawiła cuda.

No i elegancko 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11135
  • 108

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

To super że udało się rozwiązać problem.👍

Polecamy się na przyszłość 😎

Pozdrawiam 🙂


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 387
  • 1599
  • 7

Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji

Ja mam już od ponad tygodnia inny problem. Ale podobny... Mam od jakiegoś czasu dwa numery w OFnK i od około tygodnia właśnie jeden z numerów zniknął z konta na www i nie chce wrócić. W apce na razie na szczęście oba są widoczne ale na www jest tylko jeden. Zgłoszenie przez czat "w trakcie".