2
Postów
10
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
03-01-2024 13:58
@Pablo5napisał(-a) Cześć @stahol Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych. Pozdrawiam 🙂 Temat rozwiązany pozytywnie , dyskusja sprawiła cuda.
03-01-2024 12:40
Minęły 2 tygodnie od zarejestrowania mojej karty orange a usługa ciągle wtrakcie realizacji i niewidoczna w aplikacji mój orange , nie mogę sprawdzić wykorzystanego limitu danych karty sim , która jest w modemie internetowym . Kpina z klienta! __________ [...]
03-01-2024 13:58
@Pablo5napisał(-a) Cześć @stahol Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych. Pozdrawiam 🙂 Temat rozwiązany pozytywnie , dyskusja sprawiła cuda.
03-01-2024 12:40
Minęły 2 tygodnie od zarejestrowania mojej karty orange a usługa ciągle wtrakcie realizacji i niewidoczna w aplikacji mój orange , nie mogę sprawdzić wykorzystanego limitu danych karty sim , która jest w modemie internetowym . Kpina z klienta! __________ [...]