Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jeśli sami sobie nie pomożemy, inni z Urzędów ( a może przede wszystkim) nam nie pomogą


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 30
  • 72
  • 0

Jeśli sami sobie nie pomożemy, inni z Urzędów ( a może przede wszystkim) nam nie pomogą

1. Kwestia bardzo małego czatu i udzielonego nam łaskawie bardzo małego pola do jego edycji 

 

 - Nie wiem jak przedstawia się sytuacja bezpośrednio w aplikacji mobilnej w naszych smartphone, ale w przypadku Czatu na stronie Google Chrome udostępniony Czat nie jest od wielu lat modernizowany a przynajmniej aktualizowany z uwzględnieniem swoich użytkowników ( ale niewątpliwie jako osoby bezradne w strefie walk politycznych, praktycznie od czasu tzw. stołu bez kantów, cieszymy się nawet z takiej formy komunikacji).

 

 - Czyli Czat póki co jest bardzo mały z jeszcze mniejszym polem do edycji, które nawet po wpisaniu zaledwie tylko kilku słów już utrudnia korektę tego wprowadzanego tekstu, a dodatkowym problemem jest nawet "sposób" przewijania tego maleństwa.

 

   - Czat z podpiętym do konta Orange adresem e-mailowym w przypadku korzystania z Czatu po zalogowaniu do swojego konta w aplikacji Mój Orange ( też na PC) nasze e-maile powinny automatycznie zostać przypisywane do zakładki Czat, jeżeli w nią klikniemy alby faktycznie korzystać.

   

Czat a przewidziany czas oczekiwania na wprowadzenie tekstu, w przypadku konsultanta, są widoczne trzy kropki w przypadku gdy korzysta ze swojego edytora, ale chyba nie jest odwrotnie bo takie domniemywane nasze kropki są ignorowane. (Spotkałem się z stacja wyłączenia Czatu przez konsultanta w trakcie wpisywania tekstu, połączonego z odszukiwaniem dodatkowej informacji. Tu chyb powinna pojawiać się kwestia Orange a Osoby Niepełnosprawne?

 

2. Pewnie temat woda, czyli Komunikacja interpersonalna (telefoniczna z Orange)

 

   - Temat ciekawy w sytuacji gdy Sądy w RP mogą ale niekoniecznie dopuszczają dowody osób fizycznych w postaci naszego samodzielnego nagrania. A prostym rozwiązaniem jak już pisałem, byłoby dostarczanie na konto lub e-mail tego klienta, z każdej nagrywanej rozmowy z danym klientem. Dodatkowo z przeniesieniem takiej utrwalanej rozmowy do postaci autoryzowanego pliku tekstowego np. w postaci popularnego PDF.

   -  Na pewno nie tylko w przydatku osób starszych, z typowymi z problemami tzw. komunikacji interpersonalnej w każdej populacji są i mogą być różne problemy.

 

   - Np. spotkałem się osobiście z takim przypadkiem gdy MAX maskujący problemy techniczne z dostępem do konsultantów, realizował prawdopodobnie też nieaktualizowany przestarzały algorytm, w którym nawet po podaniu PESEL nadal wypytywał o kolejne nasze przydzielone numery, zamiast podawać tylko ich listę do naszego wyboru. Ale gdy dodatkowo zaproponował „nowy bajer Orange w kontaktach z klientem”, w postaci potwierdzenia głosem, na moją uwagę że mam problemy z komunikacją, owszem w końcu połączył z konsultantem, ale w zakładce Moje sprawy pojawiła się informacja o Kontroli technicznej mojego Internetu, zgłoszona z konsoli konsultanta! Niczym jak na przesłuchaniu w dawnej bezpiece, wszystko co powiesz może być użyte tylko przeciwko tobie, bo i w ich przypadku, zgłaszane problemy i sugestie są po prostu od lat ignorowane.

 

3. Orange a Osoby Niepełnosprawne

 

   - To jest na pewno kwestia bardzo intymna tych osób, ale jeżeli takie dodatkowe opcje już są w Orange, byłbym za tym aby taka dodatkowa opcja,  np. w postaci nagrania z rozmów w postaci plików MP3 oraz przetworzone zapisy rozmowy w postaci plików tekstowych, były dla innych też udostępniane, oczywiście już odpłatnie z opcją do wyboru w ramach dokupowanego dodatkowego Pakietu, ale niekoniecznie tzw. VIP.

 

P R O P O N O W A N E   R O Z W I Ą Z A N I A

 

  - A przecież to tylko kwestia uporządkowania naszych danych, w tym wydzielonych ( mam nadzieje) danych do kontaktu z obsługą Orange. To też kwestia dodania zaledwie kilku prostych uwarunkowań, np., jak automatyczne odczytywanie numeru telefonu z którego się łączymy oraz uporządkowanie informacji względem priorytetu w ich ważności.

   - W przypadku kontaktu telefonicznego prostym rozwiązaniem jak już pisałem, byłoby dostarczanie na konto lub e-mail każdej nagrywanej rozmowy z danym klientem. Dodatkowo z przeniesieniem takiej utrwalanej rozmowy do postaci autoryzowanego pliku tekstowego np. PDF

 

Jestem wieloletnim użytkownikiem Orange, wcześniej Idea, ale z uwagi na zgłaszane problemy z logowaniem do Forum Orange z opcja podania tego samego numeru telefonu jak do Konta Orange,  postanowiłem otworzyć swoje konta na Forum Orange na innej udostępnianej zasadzie. 

 

 

____________________

Temat przeniesiony z działu "Pomysły" oraz poddałem edycji - moderator Wojciech.

2 ODPOW. 2

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 667
  • 2214
  • 3

Jeśli sami sobie nie pomożemy, inni z Urzędów ( a może przede wszystkim) nam nie pomogą

za


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6364
  • 26013
  • 216

Jeśli sami sobie nie pomożemy, inni z Urzędów ( a może przede wszystkim) nam nie pomogą

@BronekW 

Witaj na forum.

Rozumiem, że masz problemy komunikacyjne i nie podoba Ci się sposób w jaki Orange zapewnia dostęp do BOK.

Postulujesz dwie rzeczy:

-powiększenie okienka czat i wydłużenie czasu na odpowiedź

-wysyłanie nagrań i transkryptów rozmów telefonicznych z BOK/infolinią na zarejestrowany adres emailowy

Popraw mnie jeśli coś namieszałem, bo nie chciał bym sprowadzić dyskusji na tor który Ci nie odpowiada.