- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii O społeczności (etykieta: błędy na stronie) - Moderator Wiktor ◄
@WiktorDziś zauważyłem mały problem na stronie Rzecznik Klientów Orange gdzie przez klikniecie skontaktuj się "Przez aplikację Mój Orange" przekierowuje nas na konto www Mój Orange . Wiec aplikacja to nie strona www ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim napisał:
Tak, na pierwszym awatarze można by było użyć innego kolorowego obrazka :).
Ten środkowy wg mnie jest zbędny, ponieważ już pierwszy pozwala na kliknięcie w link związany z apką Mój Orange. Zgłoszę te uwagi dalej
Dzięki @Anonim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim napisał:
Tak, na pierwszym awatarze można by było użyć innego kolorowego obrazka :).
Ten środkowy wg mnie jest zbędny, ponieważ już pierwszy pozwala na kliknięcie w link związany z apką Mój Orange. Zgłoszę te uwagi dalej
Dzięki @Anonim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak rozwiązać sprawę?
@WiktorCzy coś wiadomo kiedy zostanie to poprawione ? bo nie widzę jeszcze zmiany ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak rozwiązać sprawę?
Na razie bez zmian - jak sam zauważyłeś ;0
Nie znam terminów, ale niewykluczone, że wraz z trwającą nadal reorganizacją portalu (menu itd.), również i ta strona zostanie nieco odświeżona.