- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o definicję , kto to jest
i czym się zajmuje :
1) doradca orange
2) konsultant orange
Na infolini telefonicznej , lub czat .
_________
* Temat przeniesiony z Na kartę - Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1 a, to wyjaśnię. Różnica w kompetencji, doświadczeniu, odstępach do systemów i wiedzy...
Nie spodziewaj się od osoby pracującej miesiąc elastyczności i wiedzy..przyjmuje, zapisuje i przesyła dalej...
Stary wyjadacz z doświadczeniem nie dość, że może więcej, to wie z autopsji jaką drogą będzie najlepsza i najszybsza do załatwienia sprawy, bo dziesiątki takich załatwiał...
Dlaczego nawet tu mz forum są zdania, że dopiero trzeci konsultant ogarnął temat nieoczywisty? Bo wiedział jak to zrobić i miał doświadczenie, którego niektórzy nowicjusze niestety nie mają.
Biorąc pod uwagę ilość usług, wariantów, urządzeń i regulaminów trzeba naprawdę mieć wielką wiedzę, aby być omnibusem...a takich na infolinii coraz mniej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
Jest jeszcze opiekun w usługach dla firm. Co jest dużym nadużyciem, bo jaki z niego opiekun skoro nie ma z nim kontaktu, podczas procedowania sprawy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
Nie znam dokładnych zakresów obowiązków oraz nazw stanowisk w Orange, ale czym się zajmują to chyba jest napisane na oficjalnych stronach, choćby tu:
https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/komunikacja/efektywna-komunikacja/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
Zapoznałem się z tym poradnikiem , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje konkretne dwa pytania . A może ktoś wie dlaczego w jednym i tym samym zgłoszeniu na infolini lub czat ,
jeden konsultant od razu na miejscu zrobi korektę w działaniu nieprawidłowości , a inny konsultant przyjmuje tylko zgłoszenie reklamacyjne , nie angażując się w wogóle w pomoc ?
Jest to bardzo irytujące , ponieważ jest to ten sam występujący problem w zgłoszeniu , a jednak dwie odrębne różniące się metody podejścia i rozwiązania tego zgłoszenia klienta , przez pracownika infolini Orange !
Dlaczego ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
Doradca to raczej przy sprzedaży usługi.
Konsultant / Opiekun przy obsłudze klientów. Konsultanci na pewno mają jakieś uprawnienia, ale grubsze sprawy np. techniczne przekazują dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
@jan1 na podstawie tego co piszesz jest pracownik do przyjmowania i rozmów na pierwszej linii, a gdy przerasta to jego kompetencje przesyła sprawę do bardziej "zorientowanego"
Stąd gradacja obsługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia lub czat
@agat13 Mój błąd , przepraszam . To nie jest tak jak ja napisałem - pracownik infolini , tylko doradca Orange . Taką dostaję zawsze informację zwrotną po zakończonej rozmowie . Jak już wcześniej pisałem , dlaczego jeden doradca od razu rozwiązuje problem , a drugi doradca w tym samym temacie zgłoszenia ogranicza się i pisze tylko przyjęcie reklamacji . Chyba wszyscy doradcy Orange na infolini i czacie pracują na tych samych obowiązujacych regulaminach i wytycznych . Skąd więc jest taka duża rozbieżność w podejmowaniu decyzji , przez doradców Orange , że jeden może wszystko , a drugi nie może wszystko ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1 a, to wyjaśnię. Różnica w kompetencji, doświadczeniu, odstępach do systemów i wiedzy...
Nie spodziewaj się od osoby pracującej miesiąc elastyczności i wiedzy..przyjmuje, zapisuje i przesyła dalej...
Stary wyjadacz z doświadczeniem nie dość, że może więcej, to wie z autopsji jaką drogą będzie najlepsza i najszybsza do załatwienia sprawy, bo dziesiątki takich załatwiał...
Dlaczego nawet tu mz forum są zdania, że dopiero trzeci konsultant ogarnął temat nieoczywisty? Bo wiedział jak to zrobić i miał doświadczenie, którego niektórzy nowicjusze niestety nie mają.
Biorąc pod uwagę ilość usług, wariantów, urządzeń i regulaminów trzeba naprawdę mieć wielką wiedzę, aby być omnibusem...a takich na infolinii coraz mniej...