Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12711
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Jasne 🙂

Zależy mi na tym, żebyś zalogował się jedynie na to konto. Nic więcej... No i oczywiście pokazał wtedy screena z listą usług Szczęśliwy mężczyzna.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, kolejność, jak na obrazkach...proszę bardzo. Zauważ, że tv jest wyeksponowana, jako pierwsza, zawsze dostępna usługa. Potem tylko nawigacja i szereg psikusów wspominanych wcześniej.

123456

 


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12711
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji


@Anonim napisał:
Pokaż szczegóły

(...) Zauważ, że tv jest wyeksponowana, jako pierwsza, zawsze dostępna usługa. Potem tylko nawigacja i szereg psikusów wspominanych wcześniej.

6


Zależało mi tylko na tym ostatnim screenie. Możesz pokazać drugą część (dół) ekranu 'Konta'? Chcę się upewnić, że pozostałe usługi również się załadowały i że żadna z nich nie jest zdublowana.

 

To że widać przez krótki czas (podczas ładowania kartoteki) usługę tv - to na razie mało istotne Emotikon: Mrugający... Może jeszcze wrócimy do tego. OK? Mrugający robot

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Ok, musiałem się oddalić, ale zaraz wrócę ze screenem.

@Wiktor, masz dolną część. Załadowało się jak zawsze, czyli poprawnie.

usługi.jpg


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12711
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

OK. 

 

Wygląda na to, że wszystko jest OK. Przed zalogowaniem zaznaczyłeś sobie to?

okienko z pytaniem o zapamiętanie kontaokienko z pytaniem o zapamiętanie konta 

 

Zakładam, że TAK. Czy teraz przechodząc między poszczególnymi subkontami:

  • Orange komórkowy
  • Orange Love Telefon komórkowy
  • Usługa tv
  • Darmowe Orange WiFi
  • Linia Telefoniczna
  • Telefonia VoIP
  • Neostrada

coś niepokojącego obserwujesz? Na któreś z tych subkont, zwłaszcza na Orange komórkowy, nie chce Cię wpuścić? Wywala, nie pozwala i dziwnie, alergicznie wręcz działaZaskoczony robot

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, za każdym logowaniem albo daję checkbokiem zapamiętanie, a jak mi się nie chce, to i tak ten komunikat mi o tym przypomina...więc na TAK. Przechodzenie wywala, coś poszło nie tak, spróbuj ponownie. To samo, jak najeżdżam na avatar i chcę sprawdzić działanie. Z Abronka robią się dwa, lub trzy takie same nazwy kont z pomarańczowym kółeczkiem. Nie mam podglądu na wykaz połączeń w Planie Komórkowym, nie mam też dostępu do kafelków, bo się "buntują". Jak będziesz chciał więcej, to muszę znowu przetestować, co naprowadzi Cię na trop. Właściwie, chyba wszystkie akcje już potwierdziłem do tej pory screenami. Za chwilę stracę kontrolę nad wysłanymi, a czego jeszcze Wam nie pokazałem.


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12711
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Anonim napisał:

(...) Przechodzenie wywala, coś poszło nie tak, spróbuj ponownie. To samo, jak najeżdżam na avatar i chcę sprawdzić działanie. Z Abronka robią się dwa, lub trzy takie same nazwy kont z pomarańczowym kółeczkiem. Nie mam podglądu na wykaz połączeń w Planie Komórkowym, nie mam też dostępu do kafelków, bo się "buntują".

OK. Podsumujmy symptomy:

  • przy próbie przejścia do Orange komórkowy pojawia się komunikat: "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie". Czy podobna sytuacja występuje przy np. Orange Love Telefon komórkowy lub Neostrada?
  • powiela się widok subkonta Orange komórkowy (nazwa własna: Abronka) po podjęciu kilku prób wejścia
  • nawet jak się w końcu uda tam wejść, to wtedy nie działają kafelki i nie ma podglądu na ekranie 'Wykaz połączeń'

Zgadza się? To dobry opis? Dobrze się zrozumieliśmy? 🙂

 

 

Jak będziesz chciał więcej, to muszę znowu przetestować, co naprowadzi Cię na trop. Właściwie, chyba wszystkie akcje już potwierdziłem do tej pory screenami. Za chwilę stracę kontrolę nad wysłanymi, a czego jeszcze Wam nie pokazałem.

Tak, chciałbym przeprowadzić następujący test Emotikon: Język. Ponownie wyloguj się z kont(a) - tak by doprowadzić do sytuacji wejściowej i - tym razem! - zaloguj się na konto związane z nr. w Planie Komórkowym, wpisując:

  • nr tego tel. komórkowego
  • hasło do konta

Tak jak poprzednio, zależy mi na tym, żebyś zalogował się jedynie na to konto. Nic więcej... No i oczywiście pokazał wtedy screena z listą usług.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, i coś Ty narobił! Teraz będziesz moim pilotem, bo stosując się do "poleceń"Emotikon: Mrugający, musiałem "stuknąć" w przypomnienie hasła i po czterech krokach, PIN-ie, zostały mi tylko mobilneEmotikon: Język No i co teraz? Muszę zakładać nowe konto dla stacjonarki, VoIP,tv, darmowego Orange WiFi i Neostrady? Pamiętaj! Konto było od samego początku na tel.stacjonarny. Czekam na odzew.

mobilne.jpg

P.S. Te symptomy mniej więcej są (były?), jak je podsumowałeś. Na obecną chwilę, mobilki oba puszczają mnie do podglądu.

Anonim

Nie dotyczy

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

@Wiktor, jeżeli zakładasz, że coś nie halo z moją kartoteką, to ile Ci czasu zajmie "rozpoznanie"? Na wojnie byś już poległEmotikon: Smutny


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12711
  • 151

Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji

Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Sorki @Anonim za obsuwę Emotikon: Smutny.

 

Mamy zatem taką sytuację wejściową.

 

Teraz chciałbym, żebyś zalogował się na konto usług stacjonarnych; podobnie jak to miało miejsce wcześniej - ale tym razem wpisz w polu Numer telefonu lub login ID Neostrady (to taki 12-cyfrowy numer).