- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jestem właścicielem obu numerów, tego na abonament i na kartę: od 30.04.2019. Do konta na abonament loguję się przez email. Do konta na kartę loguję się przez numer i dalej dostaję informację, że: jesteś już zalogowany jako ... i dalej -> przejdź na stronę główną, przechodzę, wchodzę do przełącz konto i numeru na kartę nie widzę.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejrzewam, że to tylko kwestia czasu i że na swoim koncie (w Nowym Mój Orange) zobaczysz wszystkie usługi, w tym także nr na kartę...
O ile - rzecz jasna - zostały one zarejestrowane na Twoim nrze PESEL. To warunek konieczny 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodanie numeru na kartę do konta Mój Orange
@Jakis wypada zgłoszenie zrobić, masz coś nie tak, ze swoim kontem Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podejrzewam, że to tylko kwestia czasu i że na swoim koncie (w Nowym Mój Orange) zobaczysz wszystkie usługi, w tym także nr na kartę...
O ile - rzecz jasna - zostały one zarejestrowane na Twoim nrze PESEL. To warunek konieczny 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodanie numeru na kartę do konta Mój Orange
jeśli któraś z odpowiedzi okazała się pomocna, to - śmiało! - oznacz ją :). Dzięki temu skorzystają na tym pozostali użytkownicy forum 🙂