Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Usiłuje się zalogować na portal i nie mogę, nie mogę też zmienić hasła, robię to już kilka tuzinów razy i cały czas nie przychodzi mi email ze opcją zmiany, no nie mogę zmienić hasła ani napisać do konsultanta bo wczoraj system nie działał, a dzisiaj wyświetla się że nie może zacząć czatu bo jest gdzieś inny, ale co ciekawe nie mam nigdzie żadnego czatu z doradcą prowadzonego. Pomocy.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange


@pzietek29 napisał:

Tylko że problem mam taki iż wpisuje poprawny e-mail na który przychodzą mi rozliczenia i z tym właśnie mam problem nie mogę ani się zalogować, ani nic.


OK 🙂

Upewnienie się co do tej kwestii jest o tyle istotne, że mail do logowania na nowym Mój Orange może być inny niż mail służący do kontaktów. Po prostu to mogą być dwa różne adresy.

Sprawdzałeś na swojej poczcie folder SPAM, Powiadomienia lub coś podobnego Mrugający mężczyzna? Jeśli tam niczego nie znajdziesz, pozostaje kontakt z naszym BOK. Najlepiej przez czata.

 

[edit]:

Pokaż szczegóły
na samym początku wspomniałeś, że był problem z "dobiciem" się do czata. W tej sytuacji proponuję wejść na adres https://www.orange.pl/zaloguj.phtml w trybie incognito, a następnie zalogowanie się do portalu danymi, które wykorzystujesz do logowania na Nasz Orange - czyli nrem usługi oraz hasłem. Dopiero wtedy uruchom czata :). Jako temat możesz wybrać przykładowo: Obsługa usług mobilnych → Indywidualne usługi mobilne (o ile masz jakieś nry komórkowe w Orange z umową na osobę a nie firmę)

 

Trzeba po prostu poprosić doradcę, żeby sprawdził, czy z kontem (o takim a takim adresie mail) jest wszystko OK. W razie "W" doradca przekaże zgłoszenie ws. braku możliwości odzyskania hasła do działu zajmującego się sprawami technicznymi na portalu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

@pzietek29 , jesteś zmigrowany do Nowego Mój Orange, czy logowałeś się do tej pory na starym koncie? Jakie usługi masz na koncie? Może zmieniłeś adres mailowy, który był w momencie rejestracji konta po raz pierwszy? Aplikacji MO nie używasz? Pytań wiele i na pewno ktoś coś wymyśli mądrego dla Twojego problemu.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

No właśnie nic nie zmieniałem. Tak dość sporo, ale ostatnio nie korzystałem, od soboty usiłuje przypomnieć bądź zmienić hasło to nie dostaje tego e-mail i to mnie wnerwia.


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Hm...
Zakładam, że jesteś już zmigrowany do Nowego Mój Orange.

Czy odzyskujesz hasło z poziomu strony https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie ??

 

Tam w drugim kroku należy podać adres e-mail. Upewnij się, że wpisujesz maila, którym logowałeś się do konta Mój Orange.

 

Sam przed chwilą zrobiłem mały test. Jak wpisałem nie ten co trzeba - wtedy pojawił się niestety (!) standardowy komunikat o wysłaniu linka. W praktyce żaden mail nie przychodzi. A jak wpisałem poprawny - to wtedy od kopa przychodzi coś takiego:

 

Nowe hasło do serwisu Orange.JPG

 

Także ten... Warto sprawdzić, czy wpisuje się poprawny mail Bardzo szczęśliwy kot.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Tylko że problem mam taki iż wpisuje poprawny e-mail na który przychodzą mi rozliczenia i z tym właśnie mam problem nie mogę ani się zalogować, ani nic.

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange


@pzietek29napisał(-a)

No właśnie nic nie zmieniałem. Tak dość sporo, ale ostatnio nie korzystałem, od soboty usiłuje przypomnieć bądź zmienić hasło to nie dostaje tego e-mail i to mnie wnerwia.


@pzietek29 , no właśnie...dosyć enigmatycznie odpowiadasz i skoro trop @Wiktor a powoduje u Ciebie kompletną ciszę, więc ja pójdę drugim tropem. Masz stare konto MO i logowałeś się do niego którąś z usług...Pan Bóg wie którą, bo milczysz jak grób. A jeżeli tak jest, to najlepiej sprawdź bezpośrednio z zakładki Mój Orange na forum, ponieważ może tak być (wcale też nie musi), że będąc zalogowanym na forum, będziesz miał bezpośrednie przeniesienie do starego konta MO. Jeżeli zaś okaże się, że trop @Wiktor a przeniesie Cię na nowy MO bez logowania i otwarcia konta, wtedy dopiero użyj opcji przypomnienia hasła na tym samym sposobie logowania, co do forum się logujesz. Jest jeszcze kolejna (inna) opcja do zrobienia jako klienta Orange https://www.orange.pl/rejestracja.phtml


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange


@pzietek29 napisał:

Tylko że problem mam taki iż wpisuje poprawny e-mail na który przychodzą mi rozliczenia i z tym właśnie mam problem nie mogę ani się zalogować, ani nic.


OK 🙂

Upewnienie się co do tej kwestii jest o tyle istotne, że mail do logowania na nowym Mój Orange może być inny niż mail służący do kontaktów. Po prostu to mogą być dwa różne adresy.

Sprawdzałeś na swojej poczcie folder SPAM, Powiadomienia lub coś podobnego Mrugający mężczyzna? Jeśli tam niczego nie znajdziesz, pozostaje kontakt z naszym BOK. Najlepiej przez czata.

 

[edit]:

Pokaż szczegóły
na samym początku wspomniałeś, że był problem z "dobiciem" się do czata. W tej sytuacji proponuję wejść na adres https://www.orange.pl/zaloguj.phtml w trybie incognito, a następnie zalogowanie się do portalu danymi, które wykorzystujesz do logowania na Nasz Orange - czyli nrem usługi oraz hasłem. Dopiero wtedy uruchom czata :). Jako temat możesz wybrać przykładowo: Obsługa usług mobilnych → Indywidualne usługi mobilne (o ile masz jakieś nry komórkowe w Orange z umową na osobę a nie firmę)

 

Trzeba po prostu poprosić doradcę, żeby sprawdził, czy z kontem (o takim a takim adresie mail) jest wszystko OK. W razie "W" doradca przekaże zgłoszenie ws. braku możliwości odzyskania hasła do działu zajmującego się sprawami technicznymi na portalu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18630
  • 186

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

takie drobne dopowiedzenie... Na przykładzie poczty od serwisu O.2, Istotnym jest forma zapisu adresu, pomimo, że korzystając z tej poczty można stosować zamiennie domenę @o2.pl oraz @tlen.pl, to w serwisach Orange nie są one jednoznaczne... gdy np. został podany adres xxx@o2.pl to należy używać go dokładnie w takim brzmieniu.


Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12714
  • 151

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

@pzietek29,

czy któryś z wpisów okazał się pomocny?
Rozważ, czy może nie warto byłoby dokonać oznaczenia 🙂