Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Witam! Wszystko w zakładce pakiety i usługi wszystko zaznaczone na czas nieokreślony obojętnie czy to są przekierowania czy pakiety minut czy poczta głosowa czy inne usługi. Nic z tym zrobić nie można ani wyłączyć ani włączyć! Brak zarządzania dekoderem i w 200 w zakładce telewizja IPTV. Na aplikacji mój Orange. Niedziałające usługi harmonogramu LED harmonogramu WiFi i trybu Eco na funboxie 2.6 do vdsl-a do 80 mb sieci Orange. I niekończąca się opowieść o wgraniu nowego firmware-u w modem router fun box 2.6! Ogólnie rzecz biorąc aplikacja mój Orange jest do naprawy jeśli chodzi o pakiety i usługi oraz inne rzeczy także ogólnie nie tylko to co wymieniłem ale to co nadmieniłem to jest jedno a to co jeszcze pozostaje do naprawy to jeszcze jest długa lista...


Screenshot_2025-09-20-18-30-17-633_com.brave.browser_beta.jpgScreenshot_2025-09-20-10-59-15-762_pl.orange.mojeorange.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35090
  • 293

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Ale to jest ustawienie w twoim lokalnym ruterze. Niepotrzebnie sięgasz do prawej kieszeni lewą ręką. Ustaw to bezpośrednio na ruterze, logując się do niego z LAN przez przeglądarkę. Jeśli nie da się przestawić, to z ruterem coś jest nie tak. Spróbowałbym najpierw restartu, jeśli nie pomoże to resetu. Możesz też w apce MO zgłosić MAXowi diagnostykę. Jeśli nic nie pomoże reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja, to ruter jest zepsuty, do wymiany. Problem raczej nie jest z kontem ani apką MO tylko z ruterem.
Jeśli nie masz dostępu do LAN, to nic z tym nie zrobisz, IMHO. Ale raczej masz, bo gdybyś nie miał to byś diod nie widział.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

@pawcik60 to jest nowo aktywowana usługa, czy już działająca jakiś czas? Co masz za ofertę, bo włączanie czy wyłączanie pakietów w aplikacji działa. Może jakiś chwilowy błąd jest u Ciebie na koncie Mój Orange. Teraz weekend, to trudno jest zgłosić na infolinii jakiekolwiek usterki.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

To jest istniejąca oferta i u mnie nie działa włączanie wyłączanie pakietów telewizyjnych .


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Jaki jest numer nowej aplikacji mój Orange po aktualizacji bo chciałbym sprawdzić.


Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21558
  • 62781
  • 860

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

@pawcik60 ja mam wersję aplikacji: 5.132.0.14915.

Jeżeli masz brak dostępu w aplikacji do zarządzania dekoderem, to najprawdopodobniej coś nie zostało powiązane na Twoim koncie. Będzie potrzebne zgłoszenie na infolinii lub czacie. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1486
  • 5926
  • 57

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

@pawcik60  zgłoś problem w BOK.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?


@pawcik60 napisał(-a)

Witam! Wszystko w zakładce pakiety i usługi wszystko zaznaczone na czas nieokreślony obojętnie czy to są przekierowania czy pakiety minut czy poczta głosowa czy inne usługi. Nic z tym zrobić nie można ani wyłączyć ani włączyć! Brak zarządzania dekoderem i w 200 w zakładce telewizja IPTV. Na aplikacji mój Orange. Niedziałające usługi harmonogramu LED harmonogramu WiFi i trybu Eco na funboxie 2.6 do vdsl-a do 80 mb sieci Orange. I niekończąca się opowieść o wgraniu nowego firmware-u w modem router fun box 2.6! Ogólnie rzecz biorąc aplikacja mój Orange jest do naprawy jeśli chodzi o pakiety i usługi oraz inne rzeczy także ogólnie nie tylko to co wymieniłem ale to co nadmieniłem to jest jedno a to co jeszcze pozostaje do naprawy to jeszcze jest długa lista...

 



Albo te nieszczęsne harmonogramy nie do ustawienia!!


Screenshot_2025-09-29-16-00-41-342_com.brave.browser_beta.jpgScreenshot_2025-09-29-16-00-17-375_com.brave.browser_beta.jpg


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?


@Glut napisał(-a)

@pawcik60  zgłoś problem w BOK.



Zgłaszałem spłynęło jak po kaczce...

Ten poniedziałek ustawia się z automatu jak to deaktywować!!?? Czy to się kwalifikuje do naprawy?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35090
  • 293

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Ale to jest ustawienie w twoim lokalnym ruterze. Niepotrzebnie sięgasz do prawej kieszeni lewą ręką. Ustaw to bezpośrednio na ruterze, logując się do niego z LAN przez przeglądarkę. Jeśli nie da się przestawić, to z ruterem coś jest nie tak. Spróbowałbym najpierw restartu, jeśli nie pomoże to resetu. Możesz też w apce MO zgłosić MAXowi diagnostykę. Jeśli nic nie pomoże reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja, to ruter jest zepsuty, do wymiany. Problem raczej nie jest z kontem ani apką MO tylko z ruterem.
Jeśli nie masz dostępu do LAN, to nic z tym nie zrobisz, IMHO. Ale raczej masz, bo gdybyś nie miał to byś diod nie widział.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 83
  • 176
  • 2

Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?

Harmonogram pracy Wi-Fi  jak nie działał tak nie działa z aplikacji nie korzystam a loguje się do strony Orange i opłacam rachunki to walka z wiatrakami nie do zrobienia jak większość usług jak jest ustawione niech zostanie jak wszystko w Orange.