- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam! Wszystko w zakładce pakiety i usługi wszystko zaznaczone na czas nieokreślony obojętnie czy to są przekierowania czy pakiety minut czy poczta głosowa czy inne usługi. Nic z tym zrobić nie można ani wyłączyć ani włączyć! Brak zarządzania dekoderem i w 200 w zakładce telewizja IPTV. Na aplikacji mój Orange. Niedziałające usługi harmonogramu LED harmonogramu WiFi i trybu Eco na funboxie 2.6 do vdsl-a do 80 mb sieci Orange. I niekończąca się opowieść o wgraniu nowego firmware-u w modem router fun box 2.6! Ogólnie rzecz biorąc aplikacja mój Orange jest do naprawy jeśli chodzi o pakiety i usługi oraz inne rzeczy także ogólnie nie tylko to co wymieniłem ale to co nadmieniłem to jest jedno a to co jeszcze pozostaje do naprawy to jeszcze jest długa lista...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nie masz dostępu do LAN, to nic z tym nie zrobisz, IMHO. Ale raczej masz, bo gdybyś nie miał to byś diod nie widział.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
@pawcik60 to jest nowo aktywowana usługa, czy już działająca jakiś czas? Co masz za ofertę, bo włączanie czy wyłączanie pakietów w aplikacji działa. Może jakiś chwilowy błąd jest u Ciebie na koncie Mój Orange. Teraz weekend, to trudno jest zgłosić na infolinii jakiekolwiek usterki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
To jest istniejąca oferta i u mnie nie działa włączanie wyłączanie pakietów telewizyjnych .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
Jaki jest numer nowej aplikacji mój Orange po aktualizacji bo chciałbym sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
@pawcik60 ja mam wersję aplikacji: 5.132.0.14915.
Jeżeli masz brak dostępu w aplikacji do zarządzania dekoderem, to najprawdopodobniej coś nie zostało powiązane na Twoim koncie. Będzie potrzebne zgłoszenie na infolinii lub czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
@pawcik60 napisał(-a)
Witam! Wszystko w zakładce pakiety i usługi wszystko zaznaczone na czas nieokreślony obojętnie czy to są przekierowania czy pakiety minut czy poczta głosowa czy inne usługi. Nic z tym zrobić nie można ani wyłączyć ani włączyć! Brak zarządzania dekoderem i w 200 w zakładce telewizja IPTV. Na aplikacji mój Orange. Niedziałające usługi harmonogramu LED harmonogramu WiFi i trybu Eco na funboxie 2.6 do vdsl-a do 80 mb sieci Orange. I niekończąca się opowieść o wgraniu nowego firmware-u w modem router fun box 2.6! Ogólnie rzecz biorąc aplikacja mój Orange jest do naprawy jeśli chodzi o pakiety i usługi oraz inne rzeczy także ogólnie nie tylko to co wymieniłem ale to co nadmieniłem to jest jedno a to co jeszcze pozostaje do naprawy to jeszcze jest długa lista...
Albo te nieszczęsne harmonogramy nie do ustawienia!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nie masz dostępu do LAN, to nic z tym nie zrobisz, IMHO. Ale raczej masz, bo gdybyś nie miał to byś diod nie widział.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy wam też tak nie działa aplikacja MO i strona Orange.pl?
Harmonogram pracy Wi-Fi jak nie działał tak nie działa z aplikacji nie korzystam a loguje się do strony Orange i opłacam rachunki to walka z wiatrakami nie do zrobienia jak większość usług jak jest ustawione niech zostanie jak wszystko w Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »