Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i i


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Konto w NMO grupowe są po numerze PESEL. Jeden email-jeden PESEL.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 61
  • 1

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Ja mam jeden Pesel, jeden email i kilka numerów na różnych kontach, czyli co wyjdzie w NMO? Jeden Pesel=kilka maili 🙂 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Wszystkie numery = jeden pesel = jeden email

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 61
  • 1

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

A więc Orange przymusowo scali mi wszystkie numery na jednym koncie pomimo że do tej pory miałam je oddzielnie, bo tak mi pasowało? Trochę to nie fair

Anonim

Nie dotyczy

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i


@akacja1napisał(-a)

A więc Orange przymusowo scali mi wszystkie numery na jednym koncie pomimo że do tej pory miałam je oddzielnie, bo tak mi pasowało? Trochę to nie fair


@akacja1, patrząc z mojej perspektywy, kiedy miałem na trzy usługi oddzielne konta, to scalenie nie jest pozbawione sensu. Dawniej, aby podejrzeć cokolwiek, proces przechodzenia do usługi zajmował trochę czasu. Faktem natomiast jest, że interfejs w NMO nie do końca jest intuicyjny dla mniej obcykanych klientów. Przykład? Chociażby szukanie starszych wykazów połączeń wymaga cierpliwości. Ale obserwuję co rusz nanoszone "poprawki", to jest znacznie lepiej, niż na samym początku tworzenia NMO. Proces zmian jest obarczony błędami, więc po to jest m.in. na koncie przycisk Zgłoś błąd i na forum także etykieta do tworzenia tematów z błędami w odpowiednich kategoriach tematycznych. Myślisz, że ja się czasem nie irytuję?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Nic nie jest przymusowe. Rejestracja zarówno w starym i nowym serwisie nie jest obowiązkowa.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 61
  • 1

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Burebusek,

Nowe MO nie odkrywa Ameryki możliwością podpinania numerów na jednym koncie. To samo mogłam zrobić w starym MO, jednak bardziej mi odpowiadało utrzymywanie numerów na osobnych kontach. Te numery służą do obsługi różnych serwisów, nie mam potrzeby ciągłego przechodzenia między nimi. Teraz Orange zmusza mnie do rezygnacji z wygodnej separacji.

 

Tak Piotrku, zmusza, bo pomimo Twoich aroganckich tłumaczeń, że korzystanie z serwisu nie jest obowiązkowe to mam alternatywę albo się na narzuconą opcję zgodzić albo nie mieć dostępu wcale


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Ale gdyby klienci się masowo nie rejestrowali to Orange szybko coś zmieniło. Każdy ma wybór.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Większości klientów to wisi, bo korzystają z MO raz na ruski rok. Najwyżej poprzeklinają trochę i wpiszą mail'a (albo odpuszczą).Tylko kilkunastu zapaleńców wytrwale drąży dlaczego tak i dlaczego nie może być wygodniej 😉

Swoja drogą, ciekawe jak statystycznie wygląda liczba rejestracji w MO do rejestracji w NMO? Tyle że teraz jest już wymuszanie, które nawet mnie skłoniło do rejestracji w NMO...

Anonim

Nie dotyczy

Czy mam prawo odmówić udostępnienia swoich danych osobowych w postaci mojego e-maila jako loginu i

Przychylam się do postawionej tezy przez @bluesmanniaka. Jesteś w gronie nielicznych maniakalnych "zapaleńców", którzy chcieliby dobrze, ale zawsze wychodzi na ich wizję. Tyle różnych zgłoszeń zostało na forum i na koncie zgłoszonych, a ciągle coś kuleje. Niektóre błędy są "stare ja świat". Im bardziej rozbudowane funkcjonalności, tym większy z tym kłopot. Co przeciętny klient wie, które usługi mogą narazić go na niepotrzebne koszty? Sądzę, że  chyba najszczęśliwsi są Ci, którzy nie mają konta, otrzymują faktury do domu i byli świadomi, co podpisywali w salonach. Nie jest to gołosłowne stwierdzenie, ponieważ ja sam borykam się na koncie z działaniami przeciwnymi od moich, wyrażonych zgód przy podpisywaniu pierwszej umowy w salonie. Gdybym od czasu do czasu tam nie zajrzał, to bym pewnie naciął się na niespodziewane akcje. A i tak nie jestem pewien, czy moich numerów ktoś "nie sprzedał", skoro zastrzeżone. Nie drążę tematu.