- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, nie mogę porozmawiać z doradcą na czacie, sprawdzane na każdej przeglądarce jak edge, chrome i firefox, do tego dane na stronie mój orange się nie ładują i cały czas kręcą się kwadraciki. i tak jest za każdym razem że czat rozłącza a kwadraciki się kręcą.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany po zgłoszeniu do działu technicznego.
Temat do zamknięcia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
@Dariusz_wlkp zaloguj się na konto Mój Orange takimi samymi danymi, jak logujesz się na Nasz Orange. Potem wybierz kontakt i połączenie z czatem.
Jest jakiś problem z czatem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Jeśli boot każe mi się zalogować adresem email to tak się loguję jak widać na załączonym obrazku z rozmowy no ale ok spróbuję tak się zalogować jak piszesz.....
Edit: to samo....... logując się numerem telefonu tak jak tutaj niema opcji wprowadzenia hasła tylko przychodzi sms z kodem ale reszta bez zmian jak na załączonym obrazku i klikam czat dopiero po zalogowaniu się czyli już jestem zalogowany a boot mi wysyła link żebym ponownie się zalogował....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
@Dariusz_wlkp, wyczyść dane przeglądania cookies itp na Firefox i spróbuj ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czat
Świeżo zainstalowany Firefox, wszystko wyczyszczone do zera i dalej to samo jak na screen-ach, nadmienię że po odpowiedzi TAK czy chcesz się połączyc z konsultantem wszystko staje, pasek wpisywania znika a jak widać na zapisanej rozmowie "doradca opuścił czat". Kwadraciki nadal się kręcą i danych nie wczytuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem rozwiązany po zgłoszeniu do działu technicznego.
Temat do zamknięcia.