Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czat z konsultantem - problem z Max'em


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 8
  • 0

Czat z konsultantem - problem z Max'em

Witam, ponieważ system Max pozostawia wiele do życzenie w kwestii obsługi próbuję połączyć się z doradcą na czacie. System prosi bym zalogował się po mailu, pozostał w oknie i kliknął link do.. wylogowania (?). Problem w tym, że jestem zalogowany właśnie po mailu jako admin konta a w tle jest aktywna sesja (screenshot).

Ale ok, kolejnym razem kliknąłem link do logout'u, zalogowałem się ponownie - Max dziękuje za rozmowę i sugeruje akceptację cookies oraz nie korzystanie z konta priv w przeglądarce (obydwa czynniki wykluczone).

Czyszczenie historii w chrome, skorzystanie z edge, ff nic nie zmienia. Chrome w najnowszej wersji z zalogowanym userem, cookies jak podejrzałem w devtools akceptowane z *.orange.pl.  


Zrzut ekranu 2020-10-30 110500.png
5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 10201
  • 17240
  • 341

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 8
  • 0

Czat z konsultantem - problem z Max'em

ok dzięki, nie looknąłem w obecne tematy;) 


Poziom 37, Guru **
  • 10201
  • 17240
  • 341

Czat z konsultantem - problem z Max'em

@Joey33 teraz niestety trzeba czekać cierpliwie na poprawienie działania MAX-a. Możesz spróbować połączuć się na czacie używając starego sposobu logowania, tak jak dane używane do zalogowania na NO. Czasami pomaga i udaje się połączyć z konsultantem.


Poziom 27, Specjalista
  • 1187
  • 2023
  • 40

Czat z konsultantem - problem z Max'em

@Joey33 w aplikacji Max widzi że jesteś zalogowany więc można na nim wymusić połączenie z konsultantem.


Poziom 37, Guru **
  • 10201
  • 17240
  • 341

Czat z konsultantem - problem z Max'em

@spiro ostatnio są problemy i nawet jak jest się zalogowanym, to MAX podsyła link do ponownego zalogowania. Czasami pomaga logując się na konto Mój Orange danymi jak na NO, wtedy łatwiej na czacie połączyć się z konsultantem.