- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontaktu ze strony Orange.
Ostatnia reklamacja którą złożyłem na usługę Neostrada zakończyła się statusem "Zrealizowane Uznano bez roszczeń", nie mam pojęcia co on oznacza. Na googlach znalazłem dosłownie jeden wynik i to też taki gdzie ktoś nie wie co to znaczy i pyta na forum orange. Nikt nigdy nie oddzwonił na podany w formularzu reklamacyjnym numer. Tym razem próbowałem kontaktu zwrotnego e-mail, ale też nic. Próbowałem skontaktować się z Orange na facebook, poprosili o numer sprawy i od paru dni cisza. Może na forum dowiem się co taki status oznacza, doszło także zgłoszenie uszkodzenia, którego sam nie tworzyłem, ono również ma już status zrealizowano. A problem jak był tak nadal jest, bez kontaktu, bez żadnego wytłumaczenia. Za wcześniejsze reklamację przynajmniej dostawałem 30zł zniżki. Czy ktoś się spotkał z czymś takim i wie ~ co to może oznaczać. Dla mnie to oznacza tylko tyle, że problem jest ale muszę płacić jak za działającą usługę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontaktu ze str
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontaktu ze str
W zgłoszeniu zaznaczyłem "Niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi" Za trzy poprzednie reklamacje otrzymałem zniżkę, więc praktycznie miałem prawie jak nie 100% zwrotu za opłatę miesięczną. Ogólnie neostrada wieczorami słabo działa, mam nawet do 20% utraconych pakietów przychodzących, tak mniej więcej od 20 do 1 w nocy. Mam nowe kable do samego słupa, nie wiem jak do centrali, statystyki ADSLa też są chyba dobre:
1123 | 19471 |
1124 | 20304 |
6.1 | 8.3 |
0 | 3 |
0 | 0 |
Też nie jestem pewien, bo w idealnych warunkach max co wyciągam to 1,5-1,8 zależy od aplikacji i tego jak pokazuje, steam pokazuje 1,6 max 1,7 ale 1,7 nie widziałem na własne oczy. na 10 megabitach miałem 1,2 to przy 20 myślał bym, że będzie 2,4 a przynajmniej 2,0. Być może tak duży overhead jest, nie wiem.
Reklamacje piszę zazwyczaj dopiero gdy właśnie mam 10-15% zgubionych pakietów i znajomi na TSie brzmią jak wally lub inne R2D2, a transfery spadają do 0,2-0,5 mb
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontakt
A czy w reklamacji zawarłeś oczekiwanie zniżki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontakt
Właściwie to nie, nie napisałem ani że chce zniżkę ani że chciałbym żeby mi internet normalnie działał :] Raz tylko napisałem pod jakim numerem oczekuję kontaktu. Ale ani zniżki ani naprawy ani kontaktu. Następnym razem postaram się być bardziej konkretny co do swoich oczekiwań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co oznacza status reklamacji "Zrealizowane Uznano bez roszczeń" Oraz brak kontaktu ze str
Jak wyżej. Reklamacja to jest miejsce w którym możesz mieć rózne roszczenia, domagać się rekompensaty itp. Jeśli w reklamacji sobie tylko ponarzekałeś, ale nie domagałeś się konkretnych rekompensat to Orange przyznało Ci rację, moze gdzies tam wysłali jakiś monit w tej sprawie do pionu technicznego, ale że nie ządałeś rekompensaty, to reklamację zamknęli. Wszystko czego chcesz należy umieścić w reklamacji np: "Domagam się obniżenia abonamentu na okres 3 miesięcy do 0 zł". To że ktos wcześniej sam z siebie Ci takie coś przyznał, to wyłącznie inicjatywa tej osoby, ponieważ nie domagałeś się tego sam.