- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Jak wyczyścić dane z aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Jeśli masz telefon na Androidzie to ogólna ścieżka dostępu wygląda następująco (mogą być drobne różnice w zależności od modelu telefonu i wersji oprogramowania):
ustawienia -> aplikacje -> menadżer aplikacji -> zakładka "wszystkie" -> na liście znajdujemy apkę "Mój Orange" -> przycisk "wyczyść dane"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Ja chcy wyczyścić dane z aplkacji żeby na nowo zainstalowac aplikacje ( odinstalować potrafię)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, zapytałeś "jak wyczyścić dane z aplikacji", więc @zbignieww Ci odpowiedział. Co w tym niezrozumiałego? Czyścisz apkę, odinstalowujesz ją, czyścisz telefon np systemowym Menadżerem żeby mieć pewność, że żadne śmieci po niej nie zostały i instalujesz ponownie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Ok wyczyszcze dane aplikacji .Teraz powiedz czy dobrze instaluje aplikacje wpisuje nr tel.potem haslo dodaje konto neostrady i wpisuje te same hasło .jak zle to powidz jak krowie na rowie przepraszam ale mam juz swoje lata i dopiero zaczynam przygodę z smartfonem pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Aplikacja może nie działać do jutra do 7 rano, prace konserwacyjne 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Wiem że są prace konserwacyjne do jutra do 7 ale chcę wiedzieć czy dobrze instaluje aplkacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Mam problemy z aplikacja 3 miesiace.Teraz czyszcze dane i na nowo chcę zainstalować.mam 3 tel. i neostrade .Proszę mi powiedzieć po kolei jak ma się logowac i dodawac konta może coś źle robilem dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, jeżeli do tej pory mogłeś się zalogować, ale z jakimś problemem (brak szczegółów), to pobierz ze sklepu, wpisz ten numer do logowania, którym puszczało hasło, albo kombinuj z kolejnymi, bądź użyj opcji przypomnienia hasła. Jeżeli już wejdziesz na konto w aplikacji, to spojlerem przewijasz na usługi. Prawidłowo dodane, lub poprzez dodanie, otwierają "wrota" do podglądu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
3 telefony działają w aplikacji ok wszystko pokazuje jak trzeba problem zaczyna się jak dodam neostrade raz odczytam jak chcę drugi raz to już nie mogę wyrzuca mnie pojawiają się komunikaty cos poszło nie tak i na nowo muszę sie logować.Dodając konto neostrady wpisuje id neostrady i te hasło co na telefony.Może robie coś źle