Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak umów komórkowych w aplikacji

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 0

Brak umów komórkowych w aplikacji

Witam

 

Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:

 

Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.

 

Jak to zmienić ?

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5488
  • 18311
  • 186

Brak umów komórkowych w aplikacji

 


Septer napisał(-a):

Witam

 

Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:

 

Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.

 

Jak to zmienić ?


z Tego co wiem to kontakt (bezpłatny) z konsultantem poprzez mobilną aplikację Mój Orange możliwy jest tylko dla abonentów mobilnych (komórkowych).

Co do łączenia usług na teraz nie widzę opcji łączenia w tej aplikacji, ale na pewno da się przez stronę www....  tylko czy na prawdę jest to konieczne?

Czy dla numerów komórkowych masz założone konta w www.orange.pl ? Jeżeli tak to do mobilnego Mój Orange stosuj logowanie się podając dane do takiego konta - najprościej numer telefonu i hasło do profilu-konta.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38708
  • 1388

Brak umów komórkowych w aplikacji

Powiązanie usług na poziomie przeglądarki (strona www) niestety nie przenosi się do Aplikacji mobilnej.

Rozwiązaniem, które mogę zaproponować, to dodanie nowego konta na którąś z komórek. Musisz wtedy wpisać numer i hasło do konta na komórki.
Wtedy trochę na około będzie można zalogować na usługi stacjonarne i potem przelogować na komórkowe.
Jest opcja na zapamiętanie hasła, więc operacja kłopotliwa bywa tylko raz.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Brak umów komórkowych w aplikacji

Może przyczyną jest to że masz dwa konta abonenckie?? W wersji www Mój Orange da się to wszystko bardzo wygodnie połączyć, a w mobilnej chyba nie jest już tak łatwo......


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5488
  • 18311
  • 186

Brak umów komórkowych w aplikacji

 


Septer napisał(-a):

Witam

 

Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:

 

Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.

 

Jak to zmienić ?


z Tego co wiem to kontakt (bezpłatny) z konsultantem poprzez mobilną aplikację Mój Orange możliwy jest tylko dla abonentów mobilnych (komórkowych).

Co do łączenia usług na teraz nie widzę opcji łączenia w tej aplikacji, ale na pewno da się przez stronę www....  tylko czy na prawdę jest to konieczne?

Czy dla numerów komórkowych masz założone konta w www.orange.pl ? Jeżeli tak to do mobilnego Mój Orange stosuj logowanie się podając dane do takiego konta - najprościej numer telefonu i hasło do profilu-konta.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38708
  • 1388

Brak umów komórkowych w aplikacji

Powiązanie usług na poziomie przeglądarki (strona www) niestety nie przenosi się do Aplikacji mobilnej.

Rozwiązaniem, które mogę zaproponować, to dodanie nowego konta na którąś z komórek. Musisz wtedy wpisać numer i hasło do konta na komórki.
Wtedy trochę na około będzie można zalogować na usługi stacjonarne i potem przelogować na komórkowe.
Jest opcja na zapamiętanie hasła, więc operacja kłopotliwa bywa tylko raz.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 0

Brak umów komórkowych w aplikacji

@Anonim chyba mam ich nawet 3 😛

@Misiek62 konieczne nie jest ale przydałoby się 😉

 

Zrobiłem tak jak pisaliście - logując się na konto z numerem telefonu, wcześniej przypominając hasło. Zadzwoniłem bezpłatnie i załatwiłem sprawę, także jest dobrze 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5488
  • 18311
  • 186

Brak umów komórkowych w aplikacji

Dzięki za akcept rozwiązania. Ja nie widzę korzyści łaczenia kont stacjonarnych z mobilnymi, a dwie umowy komórkowe, ktore mam, przez Orange mam podpietę pod jedno konto, więc w "Mój Orange" mogę sprawdzać informacje o każdym po zmianie numeru, bez przelogowywania.