- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:
Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.
Jak to zmienić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Septer napisał(-a):Witam
Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:
Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.
Jak to zmienić ?
z Tego co wiem to kontakt (bezpłatny) z konsultantem poprzez mobilną aplikację Mój Orange możliwy jest tylko dla abonentów mobilnych (komórkowych).
Co do łączenia usług na teraz nie widzę opcji łączenia w tej aplikacji, ale na pewno da się przez stronę www.... tylko czy na prawdę jest to konieczne?
Czy dla numerów komórkowych masz założone konta w www.orange.pl ? Jeżeli tak to do mobilnego Mój Orange stosuj logowanie się podając dane do takiego konta - najprościej numer telefonu i hasło do profilu-konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązaniem, które mogę zaproponować, to dodanie nowego konta na którąś z komórek. Musisz wtedy wpisać numer i hasło do konta na komórki.
Wtedy trochę na około będzie można zalogować na usługi stacjonarne i potem przelogować na komórkowe.
Jest opcja na zapamiętanie hasła, więc operacja kłopotliwa bywa tylko raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umów komórkowych w aplikacji
Może przyczyną jest to że masz dwa konta abonenckie?? W wersji www Mój Orange da się to wszystko bardzo wygodnie połączyć, a w mobilnej chyba nie jest już tak łatwo......
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Septer napisał(-a):Witam
Być może nie umiem tego przestawić, ale mam pewien problem:
Logując się przez stronę mam wszystkie 4 usługi: łącze, internet + 2 telefony komórkowe, natomiast w aplikacji jedynie łącze oraz neostradę. Poza tym nie ma opcji kontaktu z konsultantem.
Jak to zmienić ?
z Tego co wiem to kontakt (bezpłatny) z konsultantem poprzez mobilną aplikację Mój Orange możliwy jest tylko dla abonentów mobilnych (komórkowych).
Co do łączenia usług na teraz nie widzę opcji łączenia w tej aplikacji, ale na pewno da się przez stronę www.... tylko czy na prawdę jest to konieczne?
Czy dla numerów komórkowych masz założone konta w www.orange.pl ? Jeżeli tak to do mobilnego Mój Orange stosuj logowanie się podając dane do takiego konta - najprościej numer telefonu i hasło do profilu-konta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązaniem, które mogę zaproponować, to dodanie nowego konta na którąś z komórek. Musisz wtedy wpisać numer i hasło do konta na komórki.
Wtedy trochę na około będzie można zalogować na usługi stacjonarne i potem przelogować na komórkowe.
Jest opcja na zapamiętanie hasła, więc operacja kłopotliwa bywa tylko raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umów komórkowych w aplikacji
@Anonim chyba mam ich nawet 3 😛
@Misiek62 konieczne nie jest ale przydałoby się 😉
Zrobiłem tak jak pisaliście - logując się na konto z numerem telefonu, wcześniej przypominając hasło. Zadzwoniłem bezpłatnie i załatwiłem sprawę, także jest dobrze 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak umów komórkowych w aplikacji
Dzięki za akcept rozwiązania. Ja nie widzę korzyści łaczenia kont stacjonarnych z mobilnymi, a dwie umowy komórkowe, ktore mam, przez Orange mam podpietę pod jedno konto, więc w "Mój Orange" mogę sprawdzać informacje o każdym po zmianie numeru, bez przelogowywania.