- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
22-07-2023
20:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-07-2023
20:56
Brak numeru w aplikacji.
U jednej z osób w rodzinie mającej Abo w Orange, po przedłużeniu umowy nr znikł z aplikacji MO. W Webowej wersji ten numer rozłączył się od usług stacjonarnych. Zgłoszenie było, odpowiedzi brak.
23-07-2023
13:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-07-2023
13:12
Brak numeru w aplikacji.
U mnie w aplikacji MO też nie wyszuka numeru, bo go "nie ma". Natomiast w innym miejscu wisi nadal jako Flex. Chyba cały proces migracyjny musi się "dotrzeć" w systemach Orange, albo do skutku zgłaszać brak numeru.
23-07-2023
18:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-07-2023
18:12
Brak numeru w aplikacji.
Może po przerwie technicznej numer ponownie będzie dostępny w apce. Trzeba sprawdzić jutro:
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »