Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 27
  • 69
  • 0

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

Jak ktoś nie posiada usług w Orange, a kiedyś korzystał i nie zna ID usługi to nic nie zamówi.

 

 

 

 

____________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18848
  • 53978
  • 741

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut chodzi Tobie o zakupy w sklepie Orange online, czy podpisanie online nowej umowy?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 27
  • 69
  • 0

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@ketrasaArtur Chodzi o podpisanie nowej umowy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18848
  • 53978
  • 741

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut sprawdzę w wolnej chwili. Jeśli faktycznie tak jest, to operator strzelił sobie w kolano. Podpisanie nowej umowy nie powinno być zależne od posiadanych kiedyś usług u operatora.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13527
  • 55308
  • 662

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut  zamówi, wystarczy zweryfikować te dane w salonie 😁 i już...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 27
  • 69
  • 0

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@agat13 ale bez wizyty w salonie to już nie da rady.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13527
  • 55308
  • 662

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut Wiesz, logicznie rzecz ujmując przypisanie nowej usługi do starych danych klienta jest logiczne i korzystne, bo daje historię jego usług w jednym miejscu (zwiększa możliwości zakupu np na raty urządzeń, co nowemu przychodzi z trudem 😉 ). No jednak wykonanie tej opcji stawia dużo do życzenia 🙂

Nie każdy na strychu gromadzi umowy sprzed kilku lat 🙂

Informacja jednak powinna być dostępna po serii pytań weryfikacyjnych zadanych przez konsultanta na infolinii