- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
Jak ktoś nie posiada usług w Orange, a kiedyś korzystał i nie zna ID usługi to nic nie zamówi.
____________________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@Glut chodzi Tobie o zakupy w sklepie Orange online, czy podpisanie online nowej umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@ketrasaArtur Chodzi o podpisanie nowej umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@Glut sprawdzę w wolnej chwili. Jeśli faktycznie tak jest, to operator strzelił sobie w kolano. Podpisanie nowej umowy nie powinno być zależne od posiadanych kiedyś usług u operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@Glut zamówi, wystarczy zweryfikować te dane w salonie 😁 i już...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@agat13 ale bez wizyty w salonie to już nie da rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@Glut Wiesz, logicznie rzecz ujmując przypisanie nowej usługi do starych danych klienta jest logiczne i korzystne, bo daje historię jego usług w jednym miejscu (zwiększa możliwości zakupu np na raty urządzeń, co nowemu przychodzi z trudem 😉 ). No jednak wykonanie tej opcji stawia dużo do życzenia 🙂
Nie każdy na strychu gromadzi umowy sprzed kilku lat 🙂
Informacja jednak powinna być dostępna po serii pytań weryfikacyjnych zadanych przez konsultanta na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@agat13 spróbuję tak zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
@Glut powodzenia i informuj jaki będzie efekt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru
Pani z BOK mi powiedziała, że nie może podać mi numeru usługi, która nie istnieje. Złożyłem zamówienie telefonicznie.