Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 318
  • 1251
  • 5

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

Jak ktoś nie posiada usług w Orange, a kiedyś korzystał i nie zna ID usługi to nic nie zamówi.

 

 

 

 

____________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14516
  • 59652
  • 729

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut  zamówi, wystarczy zweryfikować te dane w salonie 😁 i już...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20087
  • 58064
  • 787

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut chodzi Tobie o zakupy w sklepie Orange online, czy podpisanie online nowej umowy?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 318
  • 1251
  • 5

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@ketrasaArtur Chodzi o podpisanie nowej umowy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20087
  • 58064
  • 787

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut sprawdzę w wolnej chwili. Jeśli faktycznie tak jest, to operator strzelił sobie w kolano. Podpisanie nowej umowy nie powinno być zależne od posiadanych kiedyś usług u operatora.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14516
  • 59652
  • 729

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut  zamówi, wystarczy zweryfikować te dane w salonie 😁 i już...


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 318
  • 1251
  • 5

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@agat13 ale bez wizyty w salonie to już nie da rady.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14516
  • 59652
  • 729

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut Wiesz, logicznie rzecz ujmując przypisanie nowej usługi do starych danych klienta jest logiczne i korzystne, bo daje historię jego usług w jednym miejscu (zwiększa możliwości zakupu np na raty urządzeń, co nowemu przychodzi z trudem 😉 ). No jednak wykonanie tej opcji stawia dużo do życzenia 🙂

Nie każdy na strychu gromadzi umowy sprzed kilku lat 🙂

Informacja jednak powinna być dostępna po serii pytań weryfikacyjnych zadanych przez konsultanta na infolinii


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 318
  • 1251
  • 5

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@agat13 spróbuję tak zrobić.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14516
  • 59652
  • 729

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

@Glut  powodzenia i informuj jaki będzie efekt 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 318
  • 1251
  • 5

Brak możliwości zakupu online jak ktoś miał już jakieś usługi i nie zna jej numeru

Pani z BOK mi powiedziała, że nie może podać mi numeru usługi, która nie istnieje. Złożyłem zamówienie telefonicznie.