- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak info o pakiecie Nawigacja Premium w nowym Mój Orange
► Temat przeniesiono z kategorii Abonament (etykieta: klient indywidualny); dodatkowo doprecyzowano w nim tytuł i uporządkowano wpisy - Moderator Wiktor ◄
W moich aktywnych pakietach i usługach brak jest aktywnego 7 dniowego pakietu Nawigacji Premium. Pakiet jest aktywny od 28 kwietnia do 5 maja. W aplikacji Mój Orange mobilnej na telefonie komórkowym w aktywnych usługach Nawigacja Premium jest widoczna. Z tego wynika, że na stronie internetowej Mój Orange nie ma usług okresowych tylko bezterminowe. Proszę o wyjaśnienie przyczyn tej wady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak info o pakiecie Nawigacja Premium w nowym Mój Orange
@WBTA korzystasz z nowego Mój Orange gdzie logujesz się e-mailem czy starszą wersja ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak info o pakiecie Nawigacja Premium w nowym Mój Orange
Niestety nie ma wszystkich usług w mój Orange. Zawsze można zgłosić pomysł by to zmienić https://nasz.orange.pl/t5/Pomysły/idb-p/Nasz-Orange-Pomysly
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak info o pakiecie Nawigacja Premium w nowym Mój Orange
Korzystam z nowego.
Loguję się e-mailem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak info o pakiecie Nawigacja Premium w nowym Mój Orange
Masz tutaj porównanie co jest a co będzie Mój Orange Nowe stare