Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do emaila


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Brak dostępu do emaila

Witam. 

Nie wiem o chodzi ale każdy mój nr jest zarejestrowany na emaila który nie należy do mnie i nie mogę się zalogować do konta mój orange

Mam kilka nr w Orange na kartę i każdy nr jest zarejestrowany na emaila z moimi inicjalami i jakiś ciąg cyfr.

Dla przykładu wczoraj zakupiłem nowy starter i po jakimś czasie już do nr który kupiłem jest przypisany taki email jak na załączonym screenshot w pliku pdf.

 

Tak jest ze wszystkimi nr zarejestrowanymi przeze mnie. 

 

Zawsze na początku nazwy emaila są moje inicialy i jakiś ciąg cyfr

 

Co mogę z tym zrobić lub w jaki sposób mogę nr zarejestrowac na email który ja chcę?

 

To ze jest zarejestrowany na emaila nie mojego bez zadnej weryfikacji sms jest zgodne z prawem?

 

  • Jak mogę dojść do osoby która rejestruje moje nr na nie moje emaile? 
3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Brak dostępu do emaila

@Bartekpl skąd wiesz, że podany e-mail jest przypisany do danego numeru? Gdzie są podane takie informacje?

 

Żeby zalogować się na Mój Orange, trzeba założyć konto podając wybrany przez Ciebie adres e-mail. Po założeniu konta, logujesz się zarejestrowanym e-mailem i wszystkie usługi, które są na Ciebie zarejestrowane od razu są przypisane do konta. Każdy kolejny numer, który zarejestrujesz po kilku godzinach pojawi się na koncie Mój Orange.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5467
  • 184

Brak dostępu do emaila

Wydaje mi się ze to po prostu urządzenie podstawia ci jakieś zapamiętane dane. Wykasuj to, przeprowadź normalnie rejestrację z Twoim mailem i zaloguj się.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12959
  • 53240
  • 617

Brak dostępu do emaila

@Bartekpl  przypuszczam, że aplikacja/system przypisuje do kiedyś podanego ( może omyłkowo) adresu mailowego wszystko, co ma Twój peselu, nio czy którąś z danych osobowych. Zweryfikuj to z konsultantem na infolinii/czacie i zażądaj zmiany wpisu w systemie, jeśli będzie błędny.Nawet jeśli tak nie jest, to kontakt z konsultantem to wyjaśni i wyeliminuje jeden aspekt sprawy

Możesz sprawdzić to również w aplikacji Mój Orange