Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 296
  • 1149
  • 4

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

@CHLEBteraz jeszcze raz wyczyść ciasteczka.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 26
  • 0

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

Szczerze wątpię, że to pomoże. Ale dziękuje za próby. Zmienię numer na inną sieć. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

Wyłącz całkowicie Adblocka

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2377
  • 13126
  • 63

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

@CHLEB odinstalować aplikacje Mój Orange i zainstalować ponownie, lub skorzystać z innej przeglądarki internetowej na komputerze 😎


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1798
  • 6325
  • 71

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

Zmień przeglądarkę np. na Firefoxa i w razie problemów z logowaniem zaloguj się w oknie prywatnym.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2693
  • 11100
  • 107

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

Cześć @CHLEB 

Jeśli chodzi o aplikacje MO i niedziałający czat spróbuj odinstalować aplikacje MO oraz zainstalować ją ponownie. Natomiast jeśli chodzi o rozmowę czat MO poprzez stronę www to wyczyść ciasteczka i pliki cookies . W przeglądarce Safari jest możliwość wymazywania historii, pamięci podręcznej i plików cookie lub wymazywania plików cookie i pamięci podręcznej z zachowaniem historii W tym linku masz jak to zrobić https://support.apple.com/pl-pl/105082

Natomiast możesz też wybrać które ciasteczka chcesz usunąć w przeglądarce Safari. Robisz to w następujący sposób:

1) Na pasku menu wybierz Safari, a następnie Preferencje.

2) Kliknij zakładkę Prywatność. Przy polu Pliki cookie i dane witryn wybierz Zarządzaj danymi witryn.

3) Wybierz te ciasteczka, które chcesz usunąć, a następnie kliknij Usuń oraz Gotowe.

@CHLEB  w smartfonie jaką posiadasz przeglądarkę bo jeśli odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji Mój Orange nie pomoże to zalecam też wyczyszczenie plików cookie z telefonu

Daj znać czy pomogło

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19599
  • 56743
  • 770

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

@CHLEB po Twoim temacie sprawdziłem możliwość uruchomienia czatu na różnych komputerach, telefonach i za każdym razem mi się otwierał. Co do przeglądarki, to podpowiedzi zostały podane. Natomiast w przypadku apki, to warto sprawdzić którą wersję apki Mój Orange masz. Ostatnio najnowsze wersje to 5.105, 5.106

Jeżeli nadal czat sienie otwiera, to już musi być coś blokowane po Twojej stronie.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2216
  • 10605
  • 88

Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki

@CHLEB Na Safari działa bez problemów, tym bardziej w aplikacji Mój Orange na iOS, iPadOS. Na danych komórkowych działa czy też nie?

IMG_0536.jpeg