- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
@CHLEBteraz jeszcze raz wyczyść ciasteczka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
Szczerze wątpię, że to pomoże. Ale dziękuje za próby. Zmienię numer na inną sieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
@CHLEB odinstalować aplikacje Mój Orange i zainstalować ponownie, lub skorzystać z innej przeglądarki internetowej na komputerze 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
Zmień przeglądarkę np. na Firefoxa i w razie problemów z logowaniem zaloguj się w oknie prywatnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
Cześć @CHLEB
Jeśli chodzi o aplikacje MO i niedziałający czat spróbuj odinstalować aplikacje MO oraz zainstalować ją ponownie. Natomiast jeśli chodzi o rozmowę czat MO poprzez stronę www to wyczyść ciasteczka i pliki cookies . W przeglądarce Safari jest możliwość wymazywania historii, pamięci podręcznej i plików cookie lub wymazywania plików cookie i pamięci podręcznej z zachowaniem historii W tym linku masz jak to zrobić https://support.apple.com/pl-pl/105082
Natomiast możesz też wybrać które ciasteczka chcesz usunąć w przeglądarce Safari. Robisz to w następujący sposób:
1) Na pasku menu wybierz Safari, a następnie Preferencje.
2) Kliknij zakładkę Prywatność. Przy polu Pliki cookie i dane witryn wybierz Zarządzaj danymi witryn.
3) Wybierz te ciasteczka, które chcesz usunąć, a następnie kliknij Usuń oraz Gotowe.
@CHLEB w smartfonie jaką posiadasz przeglądarkę bo jeśli odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji Mój Orange nie pomoże to zalecam też wyczyszczenie plików cookie z telefonu
Daj znać czy pomogło
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
@CHLEB po Twoim temacie sprawdziłem możliwość uruchomienia czatu na różnych komputerach, telefonach i za każdym razem mi się otwierał. Co do przeglądarki, to podpowiedzi zostały podane. Natomiast w przypadku apki, to warto sprawdzić którą wersję apki Mój Orange masz. Ostatnio najnowsze wersje to 5.105, 5.106
Jeżeli nadal czat sienie otwiera, to już musi być coś blokowane po Twojej stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do czatu zarówno z aplikacji jak i przeglądarki
@CHLEB Na Safari działa bez problemów, tym bardziej w aplikacji Mój Orange na iOS, iPadOS. Na danych komórkowych działa czy też nie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »