- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Czasami w ciągu dnia ściągam kilka GB netu a w wykazie połączeń nie ma wcale wykorzystania albo jest kilka KB.
Czy ktoś tak ma? Jeśli też tak masz kliknij lubię to a jeżeli masz ochotę to napisz jak to u Ciebie wygląda?
Będę Wam bardzo wdzięczny za pomoc i poświęcony czas.
Miłego weekendu
Marcin
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Marcin6775 mam podobną sytuację z internetem - zdaża się że ściągam dość dużo, a w bilingu 2,3 sesje po 100KB. Oferta na kartę. Chyba samo musi się naprawić...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Dane aktualizują się po zakończeniu sesji. Włącz na chwilę tryb samolotowy, po kilku minutach dane się odświeżą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Dzięki za odpowiedź, ale parę miesięcy temu co kilka minut pokazywało transfer a teraz nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Zużyte GB raz się pokazują w aplikacji w ten sam dzień, innym razem na drugi dzień, @Marcin6775 miej na uwadze że aplikacja Mój Orange to bonus, operator ją udostępnia, nie jest konieczna, na portalu www Mój Orange dane są szybciej aktualizowane 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Cześć @Marcin6775
najświeższe informacje co do zużycia GB będzie miał dostępne logując się do konta Mój Orange poprzez stronę www https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj
W aplikacji Mój Orange dane co do zużycia GB są aktualizowane z opóźnieniem. Najlepiej sprawdzać poprzez stronę www
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Może wyloguj się całkiem z aplikacji, a następnie zaloguj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Loguję się przez stronę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak danych o wykorzystaniu internetu
Wykaz połączeń jest z opóźnieniem, ale w miarę na bieżąco.
Na stronie MO dobrze jest przeklikać w zakresie dat: kliknąć na poprzedni miesiąc. Później na bieżący i data-okres bieżący się zaktualizuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Marcin6775 mam podobną sytuację z internetem - zdaża się że ściągam dość dużo, a w bilingu 2,3 sesje po 100KB. Oferta na kartę. Chyba samo musi się naprawić...