- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
08-08-2017
08:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-08-2017
08:45
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Zaloguj się na komórkę a nie na usługi stacjonarne. Wtedy będzie biling za komórkę. To widzisz z widoku "stacjonarnego".
08-08-2017
11:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-08-2017
11:53
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Witam! gdybm wiedział jak się zalogować na komórkę to bym nie zadawał tego pytania.
08-08-2017
12:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-08-2017
12:05
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
akzcotap napisał(-a):Witam! gdybm wiedział jak się zalogować na komórkę to bym nie zadawał tego pytania.
@akzcotapZobacz tutaj http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004220389,title,Jak-zalozyc-konto-na-wwworangepl,article.htm...
08-08-2017
12:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-08-2017
12:46
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Wyloguj się z obecnego konta i załóż nowe wpisując jako numer usługi numer komórki.
09-08-2017
07:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
07:01
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
Witam! Po wprowadzeniu nr kom - Użytkownik o podanym numerze jest już zarejestrowany. i co dalej - przypomonam że te.l domowy i kom. są w pakiecie LOVE co widać na fakturze
09-08-2017
07:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
07:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
07:34
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
To jak masz konto to się zaloguj w polu login wpisz numer komórki. Jak nie znasz hasła - jest tam opcja na odzyskanie hasła.
09-08-2017
14:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-08-2017
14:50
Brak bilingu z mobilnego - LOVE
@akzcotap jesteś zalogowany do konta stacjonarnego, billing będzie na mobilnym. Czy będąc na zakładce podsumowanie na MO masz w prawym górnym rogu kwadracik z numerem usługi i klikając na niego rozwija Ci się lista numerów?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »