- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właśnie padło mi wszystko - cały funpack.... 😞
Internetu nie ma, telefonu nie ma, TV nie ma!
Na razie gsm
Złożyłem reklamację online ale.... nie ma śladu że wpłynęła
W salonie kazali mi dzwonić na 801 505 505
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No! Już jest dobrze! 😄
Właśnie niedawno Pan Technik uruchomił mi internet. Sprawdzał o mnie w domu, było OK. Usterka była na centrali.
Muszę przyznać że tempo działania szybkie, dłużej szukałem sposobu na skuteczne zgłoszenie usterki. 😄
Skutecznym zgłoszeniem usterki okazała się aplikacja Orange na komórce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak śladu wpłynięcia reklamacji online
@Jozefg, wpisałeś zgłoszenie przez Mój Orange? W historii zgłoszeń nic nie ma? Sprawdzałeś na stronie czy w appce mobilnej?
P.S. Dla porządku zrobiliśmy z komentarza nowy temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak śladu wpłynięcia reklamacji online
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak śladu wpłynięcia reklamacji online
Artur napisał(-a):@Jozefg, wpisałeś zgłoszenie przez Mój Orange? W historii zgłoszeń nic nie ma? Sprawdzałeś na stronie czy w appce mobilnej?
Tak. Odpowiedzi żadnej. Za drugim razem komunikat że "Wysłanie zgłoszenia nie powiodło się." Błąd na stronie???
Teraz zgłosiłem z komórki przez aplikację na czacie. Przyjęto, sprawdzono, w ciągu 48 godzin ma być usterka usunięta. 😄
Skomplikowane to... 😞 Fizycznie placówki reklamacji nie przyjmują!
Tak sobie myślę.... a co ma zrobić człowiek nie mający do czynienia z tymi wszystkimi nowinkami? Ciepnąć telefon do kąta?
Czy nie powinien być jakiś taki choćby prymitywny telefon w biurze napraw jak kiedyś? Taki bez gadającej sekretarki i dziesiątek komunikatów służący tylko do zgłaszania usterek....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak śladu wpłynięcia reklamacji online
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No! Już jest dobrze! 😄
Właśnie niedawno Pan Technik uruchomił mi internet. Sprawdzał o mnie w domu, było OK. Usterka była na centrali.
Muszę przyznać że tempo działania szybkie, dłużej szukałem sposobu na skuteczne zgłoszenie usterki. 😄
Skutecznym zgłoszeniem usterki okazała się aplikacja Orange na komórce.