Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1581
  • 21

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

Właśnie padło mi wszystko - cały funpack....  😞

Internetu nie ma, telefonu nie ma, TV nie ma! 

   Na razie gsm

Złożyłem reklamację online ale.... nie ma śladu że wpłynęła

  W salonie kazali mi dzwonić na 801 505 505

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1581
  • 21

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

No! Już jest dobrze!  😄  

   Właśnie niedawno  Pan Technik uruchomił mi internet. Sprawdzał o mnie w domu, było OK.  Usterka była na centrali.

   Muszę przyznać że tempo działania szybkie, dłużej szukałem sposobu na skuteczne zgłoszenie usterki.   😄 

  Skutecznym zgłoszeniem usterki okazała się aplikacja Orange na komórce.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

@Jozefg, wpisałeś zgłoszenie przez Mój Orange? W historii zgłoszeń nic nie ma? Sprawdzałeś na stronie czy w appce mobilnej?

 

P.S. Dla porządku zrobiliśmy z komentarza nowy temat.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

Jeśli wybrałeś typ reklamacja, a sprawa dotyczy tylko techniki to zgłoszenie zamienianie jest na techniczne. Info powinno pójść na maila.

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1581
  • 21

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online


Artur napisał(-a):

@Jozefg, wpisałeś zgłoszenie przez Mój Orange? W historii zgłoszeń nic nie ma? Sprawdzałeś na stronie czy w appce mobilnej?



Tak. Odpowiedzi żadnej. Za drugim razem komunikat że "Wysłanie zgłoszenia nie powiodło się."   Błąd na stronie??? 

  Teraz zgłosiłem z komórki przez aplikację na czacie. Przyjęto, sprawdzono, w ciągu 48 godzin ma być usterka usunięta. 😄 

   Skomplikowane to... 😞   Fizycznie placówki reklamacji nie przyjmują!

Tak sobie myślę.... a co ma zrobić człowiek nie mający do czynienia z tymi wszystkimi nowinkami? Ciepnąć telefon do kąta?

 Czy nie powinien być jakiś taki choćby prymitywny telefon w biurze napraw jak kiedyś? Taki bez gadającej sekretarki i dziesiątek komunikatów służący tylko do zgłaszania usterek....

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

Zgłoszenie braku działania nie jest reklamacją póki nie zawrzesz w nim oczekiwania finansowego (głupota ale takie są przepisy). Poza tym zgłoszenia techniczne są realizowane szybciej niż reklamacje.

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1581
  • 21

Brak śladu wpłynięcia reklamacji online

No! Już jest dobrze!  😄  

   Właśnie niedawno  Pan Technik uruchomił mi internet. Sprawdzał o mnie w domu, było OK.  Usterka była na centrali.

   Muszę przyznać że tempo działania szybkie, dłużej szukałem sposobu na skuteczne zgłoszenie usterki.   😄 

  Skutecznym zgłoszeniem usterki okazała się aplikacja Orange na komórce.