Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane

Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego od jakiegos czasu bieżące wykorzystanie internetu nie pokazuje auktualnych wartości? Mam tak od ostatniej przerwy technicznej, która była bodajże w okresie wakacyjnym chyba. Apka mobilna też nie pokazuje rzeczywistych stanów. 

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane


AlanWake napisał(-a):

Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego od jakiegos czasu bieżące wykorzystanie internetu nie pokazuje auktualnych wartości? Mam tak od ostatniej przerwy technicznej, która była bodajże w okresie wakacyjnym chyba. Apka mobilna też nie pokazuje rzeczywistych stanów. 


BOK 510 100 100

Anonim

Nie dotyczy

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane

A wyłącz i włącz ponownie swoje urządzenie i odczekaj kilkadziesiąt minut?? Może pomoże. Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38369
  • 1384

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane

A jaki to rodzaj oferty?
Na kartę/abonament/mix?
Abonament głosowy czy internet mobilny?
na osobę prywatną czy na firmę?


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane

Jeśli problem dotyczy aplikacji mobilnej:

  1. Sprawdź, czy dane są niezaktualizowane także w serwisie internetowym.
    Jeśli w serwisie internetowym są aktualne, przejdź do kroku 2,
    Jeśli w serwisie internetowym też są nieaktualne, przejdź do kroku 5,
  2. Wyloguj się z aplikacji, i zaloguj za pomocą loginu i hasła do konta Mój Orange
  3. Jeśli dane nadal są nieaktualne, usuń dane podręczne aplikacji w ustawieniach, i włącz ją od nowa
  4. Jeśli dane nadal są nieaktulane, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
  5. Jeśli dane nadal są nieaktualne, za pomocą serwisu Mój Orange - w zakładce Zgłoś sprawę - https://orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - opisz sprawę.
Anonim

Nie dotyczy

Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane


Jarek napisał(-a):

Jeśli problem dotyczy aplikacji mobilnej:

  1. Sprawdź, czy dane są niezaktualizowane także w serwisie internetowym.
    Jeśli w serwisie internetowym są aktualne, przejdź do kroku 2,
    Jeśli w serwisie internetowym też są nieaktualne, przejdź do kroku 5,
  2. Wyloguj się z aplikacji, i zaloguj za pomocą loginu i hasła do konta Mój Orange
  3. Jeśli dane nadal są nieaktualne, usuń dane podręczne aplikacji w ustawieniach, i włącz ją od nowa
  4. Jeśli dane nadal są nieaktulane, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
  5. Jeśli dane nadal są nieaktualne, za pomocą serwisu Mój Orange - w zakładce Zgłoś sprawę - https://orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - opisz sprawę.

@Jarek Jest wieczny problem w Orange czy stronę www, czy Mój Orange. Ja staram się już trzy lata.