- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego od jakiegos czasu bieżące wykorzystanie internetu nie pokazuje auktualnych wartości? Mam tak od ostatniej przerwy technicznej, która była bodajże w okresie wakacyjnym chyba. Apka mobilna też nie pokazuje rzeczywistych stanów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
AlanWake napisał(-a):Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego od jakiegos czasu bieżące wykorzystanie internetu nie pokazuje auktualnych wartości? Mam tak od ostatniej przerwy technicznej, która była bodajże w okresie wakacyjnym chyba. Apka mobilna też nie pokazuje rzeczywistych stanów.
BOK 510 100 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
A wyłącz i włącz ponownie swoje urządzenie i odczekaj kilkadziesiąt minut?? Może pomoże. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
Na kartę/abonament/mix?
Abonament głosowy czy internet mobilny?
na osobę prywatną czy na firmę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
Jeśli problem dotyczy aplikacji mobilnej:
- Sprawdź, czy dane są niezaktualizowane także w serwisie internetowym.
Jeśli w serwisie internetowym są aktualne, przejdź do kroku 2,
Jeśli w serwisie internetowym też są nieaktualne, przejdź do kroku 5, - Wyloguj się z aplikacji, i zaloguj za pomocą loginu i hasła do konta Mój Orange
- Jeśli dane nadal są nieaktualne, usuń dane podręczne aplikacji w ustawieniach, i włącz ją od nowa
- Jeśli dane nadal są nieaktulane, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
- Jeśli dane nadal są nieaktualne, za pomocą serwisu Mój Orange - w zakładce Zgłoś sprawę - https://orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - opisz sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bieżące wykorzystanie nieaktualizowane
Jarek napisał(-a):Jeśli problem dotyczy aplikacji mobilnej:
- Sprawdź, czy dane są niezaktualizowane także w serwisie internetowym.
Jeśli w serwisie internetowym są aktualne, przejdź do kroku 2,
Jeśli w serwisie internetowym też są nieaktualne, przejdź do kroku 5,- Wyloguj się z aplikacji, i zaloguj za pomocą loginu i hasła do konta Mój Orange
- Jeśli dane nadal są nieaktualne, usuń dane podręczne aplikacji w ustawieniach, i włącz ją od nowa
- Jeśli dane nadal są nieaktulane, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
- Jeśli dane nadal są nieaktualne, za pomocą serwisu Mój Orange - w zakładce Zgłoś sprawę - https://orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - opisz sprawę.
@Jarek Jest wieczny problem w Orange czy stronę www, czy Mój Orange. Ja staram się już trzy lata.