28-12-2017
11:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
11:06
Błędy na Mój Orange
Witam jak mam to rozumieć jak rezygnuje z usługi Internet stacjonarny a są takie kwiatki
Etykiety:
4 ODPOW. 4
28-12-2017
11:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
11:18
Błędy na Mój Orange
To jest najpewniej standardowa formułka do wszystkich zamówień. U Ciebie piszę, że jest zgłoszona rezygnacja i ta jest w realizacji. Odnośnie sprzętu wyraźnie pisze, że jeśli był zamawiany, więc Ciebie sytuacja nie dotyczy. Jednak warto to wyjaśnić poprzez BOK lub formularz kontaktowy, ponieważ jednak urządzenia nie zgadzają się. Być może jest to błąd na stronie. Pozdrawiam.
29-12-2017
08:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2017
08:39
Błędy na Mój Orange
@Matt55Z tego co kojarzę to TP lilnk jest kupowany na własność.
29-12-2017
08:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2017
08:51
Błędy na Mój Orange
Nie widzę nic żeby było w zgłoszeniu coś o TP linku tylko TP Liveboxie, a masz Funboxa więc mogło byc tak że wymieniałeś kiedyś Liveboxa na Funboxa i nie odznaczono tego faktu w systemie i dlatego widnieje że masz Liveboxa. Jeśli to rezygnacja z usługi to Funboxa trzeba będzie zwrócic.
29-12-2017
09:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-12-2017
09:11
Błędy na Mój Orange
Sprawę z LB już była wyjaśniona ponad 2 lata temu i nie powinno być widoczny na koncie abonenta