- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy na Mój Orange
Witam jak mam to rozumieć jak rezygnuje z usługi Internet stacjonarny a są takie kwiatki
Etykiety:
4 ODPOW. 4
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy na Mój Orange
To jest najpewniej standardowa formułka do wszystkich zamówień. U Ciebie piszę, że jest zgłoszona rezygnacja i ta jest w realizacji. Odnośnie sprzętu wyraźnie pisze, że jeśli był zamawiany, więc Ciebie sytuacja nie dotyczy. Jednak warto to wyjaśnić poprzez BOK lub formularz kontaktowy, ponieważ jednak urządzenia nie zgadzają się. Być może jest to błąd na stronie. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy na Mój Orange
@Matt55Z tego co kojarzę to TP lilnk jest kupowany na własność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy na Mój Orange
Nie widzę nic żeby było w zgłoszeniu coś o TP linku tylko TP Liveboxie, a masz Funboxa więc mogło byc tak że wymieniałeś kiedyś Liveboxa na Funboxa i nie odznaczono tego faktu w systemie i dlatego widnieje że masz Liveboxa. Jeśli to rezygnacja z usługi to Funboxa trzeba będzie zwrócic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy na Mój Orange
Sprawę z LB już była wyjaśniona ponad 2 lata temu i nie powinno być widoczny na koncie abonenta