- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dwa, moim zdaniem, błędy dotyczą logowania i aktywacji usługi. Pierwsza sprawa to logowanie z pozycji konta głównego https://www.orange.pl/zaloguj.phtml ( usługi stacjonarne ). "Wskoczył kot" z usługi abonamentu stacjonarnego (zamierzchła grafika) i nie jestem tego pewien, czy schrzaniło się coś, czy to zaszłość z logowań przed powiązaniem kont. Wylogowałem się (jeżeli osoba zalogowana to nie Ty, kliknij tutaj) i od razu przekierowało mnie na usługi stacjonarne po nowemu (jak zawsze zresztą). Takie akcje to już raczej rzadko spotykane u mnie i akurat miałem to szczęście żeby uchwycić ten moment. Druga rzecz dotyczy MultiBoxu. Najpierw wzmianka o regulaminie, (pkt. 14. : " W przypadku usługi Multi Box Standard nie są pobierane żadne opłaty za korzystanie z Usługi". Przejście w MO do zakładki Usługi dodatkowe> Multi Box kieruje do jej aktywacji, a wciśnięcie przycisku Włącz wrzuca komunikat:"Kupujesz usługę 0 od Orange Polska S.A. za cenę {1} zł co okres rozliczeniowy. Usługę można w każdej chwili wyłączyć w ustawieniach konta Multi Box"), który sobie czytałem (cały) i chciałem przejść dalej. Komunikat : "Zbyt długo nie wykonywałeś żadnej akcji. Dla Twojego bezpieczeństwa sesja została zakończona. Rozpocznij zakupy ponownie" rozbroił mnie. Nie patrzałem ile mi zajęło studiowanie regulaminu, więc musiałem ponownie się logować na MO, celem rozpoczęcia procedury aktywacji Multi Box Standard.
W rozmowie telefonicznej konsultant stwierdził, że u niego jest komunikat , że Kupujesz usługę 0 od Orange Polska S.A. za cenę 0 zł. Zgłosiłem błąd na stronie MO wraz ze screenem i tutaj też to czynię w razie wu. Ta rozbieżność nie powinna budzić żadnych wątpliwości. Na deser mam pytanie: dlaczego pojawia się czat w zakładce, skoro konsultant twierdzi, że on nie może mi pomóc, bo dotyczy to innych usług, jednocześnie przepraszając, z propozycją skorzystania z innych opcji wyjaśnienia tego problemu w MultiBoxie. Żeby było śmieszniej, najpierw na łączach widziałem innego konsultanta, do którego zacząłem pisać i mój tekst "został okrojony" do słowa Witam, po czym pojawił się drugi konsultant, któremu zmuszony byłem przedstawić problem ponownie. Z oczywistych względów nie pokażę tych screenów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Jestem i czytam ten wątek drugi raz 😄
Jeżeli dobrze zrozumiałam to problem ( tfu, nie lubię tego słowa) polega na tym, że wizualizacja jest odmienna od tego czata, z którego korzystacie na stronach www ( czat z niebieska wizualizacją) - spokojnie pracujemy nad ujednoliceniem wizualnym każdego czata, którego oferujemy na naszej stronie.
Już niedługo będzie tak, że wszędzie czat będzie wyglądał tak samo. Obsługowy i sprzedażowy zyska jednolita wizualizacje 🙂 Małymi krokami zmieniamy wszystko.
Możecie zmianę zaobserwować na stronie kontakt https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
Inną zgłoszoną przez @Anonim jest to, że Doradca nie był w stanie pomóc w sprawie która zgłaszałeś w MBox i Cię przekierował do innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
@AnonimNa początek wyczyść pliki cookie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
vdsl2 napisał(-a):@burebusekNa początek wyczyść pliki cookie.
@Anonim, to zależy, w czym miałaby być poprawa. Po wyczyszczeniu cache przeglądarki, doszedł jeszcze jeden psikus, który ze strony MO przed chwilą zgłosiłem. Raptem jakieś 5 minut, by sprawdzić co z Multiboxem i po wylogowaniu ten komunikat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
@burebusek: w sprawie czatów wiele wie @martaiwa. Ten czat co widać na zdjęciu jest tzw. czatem sprzedażowym, gdzie zazwyczaj doradca zajmuje się sprzedażą nowych usług lub przedłużeniem. Można to rozpoznać, że zwykle doradca sam zaczyna prezentować ofertę.
Czat obsługowy ma dodatkowo tematykę rozmowy.
Tam doradca może pomóc Ci w sprawach aktualnie posiadanych usług.
Powiesz, że podział jest dziwny? To temat chyba na inną dyskusję 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
@Piotrekk85, ja jestem zwolennikiem przejrzystości, więc spójrz na screen z wcześniejszego posta. Zobacz także te i porównaj sobie. Widzisz podobieństwa? Bo ja nie. Pomyśl, pojawia się i znika, pojawia się drugi z zakrytym tekstem, ale udziela odpowiedzi i jak widzi, że "idę w las", to przeprasza, proponuje inne formy kontaktu, a gdy pytam o link zapisu czata, to nie ma uprawnień. Dlaczego inni go mi wklejają? Niebieski i pomarańczowy kolor to tylko ludzie unieszczęśliwieni przez los, nie rozpoznają kolorów. Nie wiem, jak wielki wpływ ma @martaiwa na pracę konsultantów, ale na funkcjonowanie czata ogromny, skoro "wywołałeś" dziewczynę do tablicy Jeszcze jeden kwiatuszek z tej łączki. Od wczoraj pojawia mi się kosmita...bardzo zabawne. W "nagrodę"???
"Zmusiłeś mnie" do szczerości. W adresie ani drgnęło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
To właśnie wynika, że są różne działy i różne uprawnienia doradcy.
W przypadku czatu obsługowego większość spraw załatwiasz po odpowiedniej weryfikacji. Przy czasie sprzedażowym częściej tej weryfikacji nie ma.
(w sprawie kolorów edytowałem wpis bo chyba nie ma to znaczenia)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
@Piotrekk85, sądzę że kolory mają duże znaczenie. Wizualnie dostrzegasz różnicę i właśnie zamierzam zgosić na priv komu trzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
Najlepiej byłoby aby jedna osoba ogarniała wszystko. Ale powiem Ci, że tak się nie da. A zrobienie wyraźnego podziału na odróżnienie sprzedaży od obsługi jest trudnym wyzwaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy, czy efekt zmian?
Myślę @Piotrekk85, że podział ról jest i to widać po aktywności tęgich głów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Jestem i czytam ten wątek drugi raz 😄
Jeżeli dobrze zrozumiałam to problem ( tfu, nie lubię tego słowa) polega na tym, że wizualizacja jest odmienna od tego czata, z którego korzystacie na stronach www ( czat z niebieska wizualizacją) - spokojnie pracujemy nad ujednoliceniem wizualnym każdego czata, którego oferujemy na naszej stronie.
Już niedługo będzie tak, że wszędzie czat będzie wyglądał tak samo. Obsługowy i sprzedażowy zyska jednolita wizualizacje 🙂 Małymi krokami zmieniamy wszystko.
Możecie zmianę zaobserwować na stronie kontakt https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
Inną zgłoszoną przez @Anonim jest to, że Doradca nie był w stanie pomóc w sprawie która zgłaszałeś w MBox i Cię przekierował do innego?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »