Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd w Mój Orange - próbuję odebrać 10 GB i mam komunikat od pracach technicznych

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 12
  • 0

Błąd w Mój Orange - próbuję odebrać 10 GB i mam komunikat od pracach technicznych

Próbuje odebrać te 10gb internetu w aplikacji i od kilku jak nie kilkunastu godzin jest takie cos.. tez ktos tak mial albo obecnie ma?

 

Screenshot_20230924-162220.jpg

 

 

__________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Błąd w mój orange

@Krynas  aktualnie trwają prace serwisowe, może to powodować problemy również w aplikacji, spróbuj późnym wieczorem, na pewno nie będzie problemu jutro rano po 7:00

slav72_0-1695566385392.png

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Błąd w mój orange

@Krynas  aktualnie trwają prace serwisowe, może to powodować problemy również w aplikacji, spróbuj późnym wieczorem, na pewno nie będzie problemu jutro rano po 7:00

slav72_0-1695566385392.png

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Błąd w mój orange

@Krynas spróbuj jutro po zakończeniu prac serwisowych. Teoretycznie powinny zakończyć się o 7-dmej, ale proponuję odczekać i sprawdzić przyznanie GB promocyjnych około południa.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2705
  • 11161
  • 108

Błąd w Mój Orange - próbuję odebrać 10 GB i mam komunikat od pracach technicznych

@Krynasa próbowałeś teraz odebrać ten prezent w postaci 10 GB w Mój Orange poprzez stronę WWW https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj  Bo teraz poprzez stronę www można już się zalogować do swojego konta 🙂

Pozdrawiam 🙂