- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Próbuje odebrać te 10gb internetu w aplikacji i od kilku jak nie kilkunastu godzin jest takie cos.. tez ktos tak mial albo obecnie ma?
__________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Krynas aktualnie trwają prace serwisowe, może to powodować problemy również w aplikacji, spróbuj późnym wieczorem, na pewno nie będzie problemu jutro rano po 7:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Krynas aktualnie trwają prace serwisowe, może to powodować problemy również w aplikacji, spróbuj późnym wieczorem, na pewno nie będzie problemu jutro rano po 7:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w mój orange
@Krynas spróbuj jutro po zakończeniu prac serwisowych. Teoretycznie powinny zakończyć się o 7-dmej, ale proponuję odczekać i sprawdzić przyznanie GB promocyjnych około południa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w Mój Orange - próbuję odebrać 10 GB i mam komunikat od pracach technicznych
@Krynasa próbowałeś teraz odebrać ten prezent w postaci 10 GB w Mój Orange poprzez stronę WWW https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj Bo teraz poprzez stronę www można już się zalogować do swojego konta 🙂
Pozdrawiam 🙂