- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Jestem nowym klientem Orange.
Wczoraj podpisałem umowę internetu na kartę i podążałem instrukcja założenia konta, aktywowałem przez mail i na chacie numery. Nie mogę jednak zalogować się na konto Mój orange przez co pewnie nie działa kartę LTE w routerze, mimo że działa w telefonie. Router kartę widzi jako ważna i aktywna ale brak połączenia jest.
Po próbie logowania na mój Orange wyskakuje błąd "
BBłąd komponentu
Something went wrong with the request:
Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!" lub że logowanie pomyslne ale brak prezentacji konta w Orange xd
Ktoś coś wie co mogę zrobić? Chat odpada bo pisze z problemem logowania a oni każą się logować i napisać raz jeszcze 🙈🙈🙈
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy logowaniu mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy logowaniu mój Orange
@Ducus15 dziś możesz mieć problem z Mój Orange, bo mają być prace planowe:
https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Prace-planowane-na-M%C3%B3j-Orange/m-p/238647#M12169
Wróć do tematu w poniedziałek, ale nie wcześniej jak po godzinie 7-mej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy logowaniu mój Orange
Mi nie działa od wczoraj od godziny 16 😕 Dzwoniłem na infolinię to kazali czekać do rana żeby system przetworzył i dalej jest to samo 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy logowaniu mój Orange
@Ducus15 zostaje więc usunięcie konta. Po usunięciu konta proponuję odczekać jeszcze z jedną dobę i założyć jeszcze raz na nowo konto Mój Orange. Ze względu na pracę serwisowe, proponuję to zrobić w poniedziałek. Konsultant na infolinii pomoże w usunięciu konta i ponownym założeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd przy logowaniu mój Orange
Zadzwoniłem na infolinię i dopiero wszystko ruszyło, odblokowało mi dostęp do konta i karta LTE zaczęła śmigać 🙂
Dziękuję za pomoc.