- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd aplikacji i to poważny !
Dokonałem przelew za abonament dostałem potwierdzenie esmsem , że przelew wpłynął a, aplikacja mobilna Mój Orange w telefonie wyświetla, że rachunek mam nie opłacony. Dostaje informacje, że zostało mi 12 dni do opłacenia rachunku. Po konsultacji z operatorem uzyskałem informacje, że mój stan konta wynosi zero i rachunki wszystkie uregulowane.
Kilka razy odświeżyłem apke, odinstalowałem zainstalowałem ponownie, jednak cały czas apka wyświetla , że rachunek mam nie opłacony…..
Myślę ,że należało by to poprawić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
leszekSZ napisał(-a):
Błąd aplikacji i to poważny !
Dokonałem przelew za abonament dostałem potwierdzenie esmsem , że przelew wpłynął a, aplikacja mobilna Mój Orange w telefonie wyświetla, że rachunek mam nie opłacony. Dostaje informacje, że zostało mi 12 dni do opłacenia rachunku. Po konsultacji z operatorem uzyskałem informacje, że mój stan konta wynosi zero i rachunki wszystkie uregulowane.
Kilka razy odświeżyłem apke, odinstalowałem zainstalowałem ponownie, jednak cały czas apka wyświetla , że rachunek mam nie opłacony…..
Myślę ,że należało by to poprawić.
@leszekSZTo nie jest błąd czy od zapłacenia minęły 2/3dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
leszekSZ napisał(-a):
Błąd aplikacji i to poważny !
Dokonałem przelew za abonament dostałem potwierdzenie esmsem , że przelew wpłynął a, aplikacja mobilna Mój Orange w telefonie wyświetla, że rachunek mam nie opłacony. Dostaje informacje, że zostało mi 12 dni do opłacenia rachunku. Po konsultacji z operatorem uzyskałem informacje, że mój stan konta wynosi zero i rachunki wszystkie uregulowane.
Kilka razy odświeżyłem apke, odinstalowałem zainstalowałem ponownie, jednak cały czas apka wyświetla , że rachunek mam nie opłacony…..
Myślę ,że należało by to poprawić.
@leszekSZTo nie jest błąd czy od zapłacenia minęły 2/3dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd aplikacji - wyświetla, że mam nieopłacony rachunek
Mineło 3 dni od wpłaty faktury. Aplikacja na kompie wyświetla informacje , źe wszystkie faktury mam opłacone. Natomiast apka mobilna na telefonie Mój Orange wyświetla informacje że nie dokonałem wpłaty. Faktura za miesiąc październik ma kolor czerwony i widnieje napis ( nie opłacona) ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd aplikacji - wyświetla, że mam nieopłacony rachunek
Poczekaj chwilę. Serwisy są niezależne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd aplikacji - wyświetla, że mam nieopłacony rachunek
Dziękuje błąd został naprawiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd aplikacji - wyświetla, że mam nieopłacony rachunek
leszekSZ napisał:
Dziękuje błąd został naprawiony.
Cieszymy się, że jest już wszystko OK .
@leszekSZ tak już wyżej inni wspomnieli - saldo po dokonanej wpłacie powinno się zaktualizować do ok. 3 dni roboczych.
Twoje zapytanie wyodrębniłem do osobnego tematu . Liczę na to, że dzięki temu inni, którzy w przyszłości będą poszukiwać podobnych informacji, skorzystają na zawartych w nim odpowiedziach.
▬▬▬
Przy okazji przywołam... 😉