- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
Po zalogowaniu na konto Mój Orange otrzymuję błąd 404. Problem trwa już 3 tydzień. Wiele razy dzwoniłem do BOK i otrzymuję jakieś dziwne odpowiedzi, że mam czekać, aż informatycy wgrają jakąś aktualizację. Po czym następuje pospieszne odłożenie przez konsultanta słuchawki. Ile można czekać i dlaczego konto mojej koleżanki funkcjonuje normalnie bez potrzeby wgrywania aktualizacji? Moje konto nie działa też w aplikacji na Android. Proszę o pomoc, może tutaj jest ktoś normalny i kompetentny? Jak tak można traktować klienta po 10 latach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@Jarovp76 zadzwoń na infolinię i poproś konsultanta o usunięcie konta. Teraz to trwa dużo szybciej. Po usunięciu konta załóż je ponownie. Powinno zadziałać.
W moim przypadku też była taka sytuacja, ale apka NMO działała. Problem występował tylko po zalogowaniu przez www. Po usunięciu konta i ponownym założeniu, powinno wrócić do prawidłowego funkcjonowania.
Dużo numerów masz w Orange?
Daj znać, jak poszło po całym zabiegu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
Dzwoniłem i podobno jest w mojej sprawie nowe zgłoszenie. Złożyłem reklamację. Na moje konto sami konsultanci nie mogą się dostać. Nie działa żadne logowanie. Mam Orange Love. Tv, telefon domowy, dwa abonamenty i jeden na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
@Jarovp76 nie masz więc dużo numerów i usług na swoim koncie. Najlepiej zgłoszenie do działu technicznego, niech dokładniej przeanalizują całą sprawę, bo to coś poważniejszego niż ja miałem. Kolejny nowy błąd na koncie Nowy Mój Orange. W moim przypadku chociaż konsultant miał dostęp do moich danych, dlatego łatwiej było z usunięciem konta.
Daj znać, jak idzie postęp w Twojej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
Zgłoszenie w trakcie realizacji. Już trzeci tydzień z tym zabawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd 404
Pół roku ignorować klienta i nie naprawić błędów na koncie? To są kpiny.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »