Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd 404

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 8
  • 0

Błąd 404

Po zalogowaniu na konto Mój Orange otrzymuję błąd 404. Problem trwa już 3 tydzień. Wiele razy dzwoniłem do BOK i otrzymuję jakieś dziwne odpowiedzi, że mam czekać, aż informatycy wgrają jakąś aktualizację. Po czym następuje pospieszne odłożenie przez konsultanta słuchawki. Ile można czekać i dlaczego konto mojej koleżanki funkcjonuje normalnie bez potrzeby wgrywania aktualizacji? Moje konto nie działa też w aplikacji na Android. Proszę o pomoc, może tutaj jest ktoś normalny i kompetentny? Jak tak można traktować klienta po 10 latach? 

10 ODPOW. 10
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 1280
  • 1425
  • 113

Błąd 404

Jakie masz usługi ? Stacjonarne, mobilne czy to i to ? Logujesz się e-mailem?
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404

@Jarovp76 zadzwoń na infolinię i poproś konsultanta o usunięcie konta. Teraz to trwa dużo szybciej. Po usunięciu konta załóż je ponownie. Powinno zadziałać.

 

W moim przypadku też była taka sytuacja, ale apka NMO działała. Problem występował tylko po zalogowaniu przez www. Po usunięciu konta i ponownym założeniu, powinno wrócić do prawidłowego funkcjonowania.

 

Dużo numerów masz w Orange?

Daj znać, jak poszło po całym zabiegu.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 8
  • 0

Błąd 404

Dzwoniłem i podobno jest w mojej sprawie nowe zgłoszenie. Złożyłem reklamację. Na moje konto sami konsultanci nie mogą się dostać. Nie działa żadne logowanie. Mam Orange Love. Tv, telefon domowy, dwa abonamenty i jeden na kartę. 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 1280
  • 1425
  • 113

Błąd 404

@Jarovp76 

zmień proszę właściciela rozwiązania, raczej nie przyczyniłem się do niego 🙂

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404

@Jarovp76 nie masz więc dużo numerów i usług na swoim koncie. Najlepiej zgłoszenie do działu technicznego, niech dokładniej przeanalizują całą sprawę, bo to coś poważniejszego niż ja miałem. Kolejny nowy błąd na koncie Nowy Mój Orange. W moim przypadku chociaż konsultant miał dostęp do moich danych, dlatego łatwiej było z usunięciem konta.

 

Daj znać, jak idzie postęp w Twojej sprawie.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 8
  • 0

Błąd 404

Muszę dojść jak to zrobić. Piszę z telefonu.  

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 8
  • 0

Błąd 404

Zgłoszenie w trakcie realizacji. Już trzeci tydzień z tym zabawa. 

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9069
  • 14282
  • 278

Błąd 404

@Jarovp76 tak optymistycznie, mam nadzieję, że u Ciebie potrwa to krócej. Moją sprawę rozwiązywali pół roku.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 6
  • 8
  • 0

Błąd 404

Pół roku ignorować klienta i nie naprawić błędów na koncie? To są kpiny.