- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zainstalowałem sobie aplikację "Mój Orange". Wchodzę w zakładkę "Płatności" i widzę ostatnią fakturę (kwiecień 2017) jako "nieopłaconą".
Fakturę dostałem (mailowo) 8 kwietnia, zapłaciłem od razu (specjalnie sprawdziłem na koncie, na pewno jest zapłacona). Skoro minęły już 3 dni (dziś jest 11 kwietnia), to przecież pieniądze na pewno już "doszły".
Dlaczego aplikacja nadal widzi tę fakturę jako "nieopłaconą"?…
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
Sprawdź w normalnym Orange On-Line status płatności. Mogą być opóźnienia w księgowaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
Tutaj (na "nasz Orange") też stoi, że "niepłacona".
A najśmieszniejsze jest, że właśnie dostałem maila "Dziękujemy za opłacenie faktury za usługi Orange" 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
Dzięki, to nie będę się denerwował
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
► 2 wpisy (ten i poniższy ↓) zostały przeniesione z obszaru komentarzy do artykułu w Bazie Wiedzy pt. Opłacanie faktur Płatnością Elektroniczną - Moderator Wiktor ◄
Witam, opłaciłem wszystkie faktury przez internet, zrobiłem to ok. 40 min temu jednak faktury widnieją jako nie opłacone. Napisałem informacje do BlueMedia i otrzymałem odpowiedź "Transakcja o identyfikatorze EYZ7M2AJ została poprawnie zrealizowana w dniu 2017-07-13 o godzinie 17:48:29, w związku z tym środki zostały prawidłowo przekazane do Orange."
Więc kiedy moge się spodziewać zmiany statusu faktury?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja "Mój Orange" - "nieopłacona" faktura
Rozliczenie na mój Orange trwa 2-3 dni robocze.