Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

► W temacie doprecyzowano tytuł i uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Od paru dni logując się w aplikacji mój Orange wyświetla się komunikat: ' błąd wczytywania. Nie można teraz pobrać danych. Sprawdź czy masz połączenie z internetem lub spróbuj później'. Powoduje to że nie wyświetlają mi się płatności i stan konta. Zamiast tego w ich miejscu pisze brak danych. Nie pomogło ponowne zainstalowanie aplikacji ani zrestartowanie. 

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Czy dokonywałas ostatnio jakieś zlecenia np cesję?


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Nie, nic nie było robione. Stało się tak z dnia na dzień 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 39
  • 22
  • 1

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Mam to samo. Chwilę nie używałem ale może ostatnia aktualizacja aplikacji coś pomieszała.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Witam, ja się podepnę pod temat. Mam tak samo jak pisze Werka "Nie można teraz pobrać danych. Sprawdź czy masz połączenie z Internetem lub spróbuj później." Jest tak od podpisania nowej umowy z dwa tygodnie temu. Z tym, że ja próbowałem robić cesję ale dostałem odmowę ponieważ nie mogę przenieść usługi Orange Love. Zalogowanie do usług stacjonarnych na aplikacji działa, problem jest tylko z planem komórkowym. Kilku krotne odinstalowanie i instalowanie aplikacji nie pomogło jak również oczyszczenie telefonu wewnętrznym cleanerem. Z góry dziękuje za pomoc 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

@Fisher , masz włączone sieci komórkowe i wszystko, co związane z transmisją danych? Jaki i czy wogóle masz zasięg? Nadane uprawnienia dla aplikacji? Pełne logowanie a nie podgląd po usłudze do wczytania? Parę kombinacji jest i jeszcze śmieci posprzątaj. Może któraś z tych opcji pomoże?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Tak wszystko jest włączone. Zasięg prawie zawsze pełny LTE. Uprawnienia są nadane. Pełne logowanie też. Czyszczę śmieci co kilka dni. To się stało od momentu przedłużenia umowy i zwiększenia limitu Gb na koncie z 3 do 7Gb.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 81
  • 97
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

Niestety aplikacja (albo system) działa losowo. Takie komunikaty mam dość często. Często też gubi zapisane konta, żądając ponownego logowania.

Z tego powodu praktycznie nie korzystam z aplikacji na telefonie. Używam platformy na PC- też zresztą maksymalnie zagmatwanej i nieprzejrzystej.

Anonim

Nie dotyczy

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

@pawelow  i @Fisher , to nic tu po nas. Macie najtańszą opcję do zrewidowania Waszych problemów. Albo od zaplecza ktoś z Zespołu NO Wam pomoże, albo na czacie ogarnie to któryś konsultant. Takie rzeczy się zdarzają i na moim przykładzie Wam to podsuwam Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 81
  • 97
  • 0

Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "

@Anonim 

Nie bardzo rozumiem idei Twojej odpowiedzi.

Z tego co było napisane wcześniej i z mojego doświadczenia wynika, że problemy z aplikacją Mój Orange (na Androidzie) są powszechne i spowodowane błędami aplikacji lub systemu Orange (w którymi ona współpracuje). Konsultant jest raczej od rozwiązywania indywidualnych problemów pojedynczych klientów. Jeśli Orange stworzył platformę Nasz Orange to chyba właśnie także po to aby zbierać opinie od szerszego grona użytkowników. Więc nie ma chyba powodu, żeby zakładać że ktoś z NO będzie działał "od zaplecza".