- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "
@pawelownapisał(-a)@Anonim
Nie bardzo rozumiem idei Twojej odpowiedzi.
Z tego co było napisane wcześniej i z mojego doświadczenia wynika, że problemy z aplikacją Mój Orange (na Androidzie) są powszechne i spowodowane błędami aplikacji lub systemu Orange (w którymi ona współpracuje). Konsultant jest raczej od rozwiązywania indywidualnych problemów pojedynczych klientów. Jeśli Orange stworzył platformę Nasz Orange to chyba właśnie także po to aby zbierać opinie od szerszego grona użytkowników. Więc nie ma chyba powodu, żeby zakładać że ktoś z NO będzie działał "od zaplecza".
@pawelow , ja też mam Androida 8.0.0 i uwierz mi, że bujałem się troszkę z "przenosinami" do NMO, więc także i w appce. Pomógł mi @Wiktor (moderator) od zaplecza. Po wielu, nawet bardzo wielu niepochlebnych wpisach, problem nieco się wyciszył. Być może za sprawą usprawnień i głosów sprzeciwu. Jak sądzę, a nie twierdzę, że to duża reorganizacja na nową platformę i stworzenia jej, jak to się powszechnie tu nazywa-Nowe Mój Orange (NMO). Ja mam Andka z softem Orange i jako cierpliwy emeryt, parę razy wykonałem hard reset, a nie tylko odinstalowywałem aplikację MO. To nie porada, tylko moje doświadczenia i błędy (było ich bez liku!) ustały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja mój Orange - "Błąd wczytywania. Nie można... "
Ja to podsumuję szybko, problemy wyskakujące w aplikacji, to nie błędy w niej samej, ale na koncie abonenta, miałem takowe i z aplikacją były problemy, sama aplikacja nie jest doskonała, też ma sporo błędów, ale nie krytycznych, więc powinna pokazywać wszystko co jest na koncie klienta, obecnie nadal jest stare i nowe Mój Orange, jak zniknie stare Mój Orange, to większość problemów też zniknie, kontakt poprzez czat czy telefonicznie vs problemy z aplikacją więc nic nie daje, trzeba jeszcze trochę poczekać, ja obecnie z aplikacją nie mam problemów, czy to Android 7/ 8/ 9.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »