- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
W zeszłym tygodniu zauważyłem brak informacji na zakładce "usługi mobilne" w aplikacji "Mój orange" na iPhone 13 mini. Próba wylogowania się, restartu, usunięcia aplikacji i ponownej instalacji nie przynosi efektu. Nie ma tej usługi na liście usług. Pomoc techniczna : "Mamy problem, zgłoszenie przyjęte, prosze sprawdzać na WWW". Minęło kilka dni i dalej nie ma informacji w aplikacji na telefonie o usłudze mobilnej. Czy ktoś z "forumowiczów" wie jak przywrócić brakujące informacje?
Aplikacja:
WWW:
Dziękuję,
Mateusz
____________
* Temat przeniosłem z kategorii Abonament - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
@mateuszlitwin76 aplikacja zapytać dane z systemów operatora i tylko operatora może poprawić błąd z powodu którego akurat te dane nie są wyświetlane. Tylko zgłoszenie może spowodować naprawę. Domowych sposobów nie ma... Ty już zrobiłeś wszystko co mogłeś odinstalowując apke. Wina leży po stronie spójności danych operatora ( mobilnych - prawdopodobnie łączenia danych z różnych kont)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
Cześć @mateuszlitwin76
Widzę na stronie Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.orange.mojeorange&hl=pl&gl=US że są zgłaszane problemy z aplikacją Mój Orange po ostatniej aktualizacji np. że nie wyświetlają się dostępne GB, błąd załadowanych danych, brak możliwości sprawdzenia stanu konta czy doładowania. @mateuszlitwin76 musisz poczekać na usuniecie tego problemu
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
@mateuszlitwin76 , pomimo mojego zgłoszenia technicznego w tej samej kwestii, nie zaglądam już do aplikacji, a na konto webowe MO. Tam mam co potrzeba😀 Cierpliwie czekam, a jak będzie to trwało wiecznie, to uderzę ponownie na czacie aplikacji MO😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
@mateuszlitwin76 , już po kłopocie, bo wyszła kolejna aktualizacja i działa stabilnie ze wszystkimi usługami😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
To z dzisiaj czyli 09/08 pytanie na czat:INC********* 2023-07-29 zgłoszenie. Pani M******** P*** z Orange w dniu 03/08/2023 potwierdziła ze czas rozwiązania to 7 dni. Dalej nie widzę usług mobilnych w aplikacji mobilnej dla numeru *** *** ***. Poproszę o informacje.
Mimo najnowszej wersji na ios a także login logout nie ma usług mobilnych. Jak będzie naprawione to będzie.
Załączam jaka informacje otrzymałem.
Odpowiedź konsultanta na moje pytanie o link do śledzenia globalnej awarii (wg konsultanta) np na FB:
"Informacja o tym nie jest udostępniana na FB 😞 jsk naprawimy błąd - numer pojawi się w aplikacji :)"
________________
* Ukryłem numer zgłoszenia oraz zrzut z rozmowy czatowej + scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
Poproszę o informację na jaki adres pocztowy wysłać reklamację na temat:
-braku stanu usług mobilnych w aplikacji Orange
-braku prawidłowego pakietu danych mobilnych na WWW zgodnie z zawartą umową
Zmęczyłem się rozmowami z Maxem i konsultantami. Nic z nich nie wynika a nie mam pakietu jaki mam w umowie: 30 GB zamiast 600 GB a aplikacja mobilna poza reklamami jest nieprzydatna. Jutro, w ciągu 48h, problem globalny - I tak w kółko to co słyszę w odpowiedzi na moje zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
https://www.orange.pl/zobacz/kontakt/dla-ciebie - na dole po lewej stronie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
Orange, "jak Ty mi zaimponowałeś w tej chwili", aplikacja odinstalowana.
Wszystkie dane wrażliwe zamazałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange - znikły informacje o usługach mobilnych
Dziś mamy 9 XII - zainstalowana najnowsza wersja aplikacji i u mnie od momentu przedłużenia umowy miesiąc temy mam ten sam błąd ; w ''usługach mobilnych '' - mam reklamy zamiast tego co być powinno 🙄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »