Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja Mój Orange 5.x

ROZWIĄZANE

Poziom 28, Specjalista
  • 1614
  • 3788
  • 53

Aplikacja Mój Orange 5.x

U mnie TERAZ nie dzialaja doładowania w aplikacji

Screenshot_20220522-132917.png


Poziom 23, Pasjonat
  • 856
  • 1700
  • 17

Aplikacja Mój Orange 5.x


2022-05-21_12.54.56.jpg

😉


O dziwo komunikat o braku aktywności pojawia się mimo aktywnego korzystania z internetu.

O dziwo na wszystkich 6 kartach dzisiaj zauważyłem komunikat w apce.

Jak nieaktywność przekroczy 7 dni to dopiero będę zastanawiał się czy usunięto parę niuansów.


Poziom 25, Specjalista
  • 666
  • 4202
  • 26

Aplikacja Mój Orange 5.x

@andrzej1441  aplikacja uaktualnienia się jeden dzień, więc ten komunikat nic nie oznacza, zignoruj go 😎


Poziom 28, Specjalista
  • 1614
  • 3788
  • 53

Aplikacja Mój Orange 5.x

@andrzej1441 po korzystaniu z netu trzeba trochę odczekać, około paru godzin, i zobaczysz stan konta.


Poziom 25, Specjalista
  • 666
  • 4202
  • 26

Aplikacja Mój Orange 5.x

Jeśli korzysta się z Danych Mobilnych, to trzeba zamknąć sesję, wtedy w aplikacji pojawi się zużycie Danych Mobilnych, włącz/ wyłącz >Tryb Samolotowy przykładowo 😎


Poziom 38, Guru ***
  • 14202
  • 33317
  • 526

Aplikacja Mój Orange 5.x

Aplikacja działa, w końcu po 4 miesiącach zgłoszeń, reklamacji itp. Byłem zadowolony, że w końcu się udalo. Nic bardziej mylnego. Mam wgląd na swoje konto, stan numerów i usług, niestety poza wglądem nic więcej nie mogę zrobić. Do wlączenia i wyłączenia usług potrzebny jest kod autoryzacyjny wysyłany SMS-em. Tylko autoryzację w aplikacji mam wyłączoną. No nic, jak autoryzacja, to już wpiszę ten kod z SMS-a. Potem kolejny i bastęony i tak 40 razy i dalej się autoryzuje. Tak wspaniale działa aplikacja po naprawie. Zadzwoniłem na infolinię, to dostałem odpowiedź, że przyjmą zgłoszenie. Nauczony doświadczeniem nie zgodziłem się na zgłoszenie. Bo znowu będą miesiącami kombinowali z moim kontem, a tak chociaż do końca umowy będę miał wgląd na numery i stan kont. No cóż, niech Orange trzyma sobie te konto. 


Poziom 36, Guru *
  • 4764
  • 15391
  • 193

Aplikacja Mój Orange 5.x

@ketrasaArtur  widzę że jakby nie patrzeć to problemów ciąg dalszy, Ty to masz wyjątkowego pecha.


Poziom 38, Guru ***
  • 14202
  • 33317
  • 526

Aplikacja Mój Orange 5.x

@slav72 mam wyjątkowe szczęście, bo Orange ułatwia mi decyzję, aby się pożegnać. Sprawdziłem teraz konto Mój Orange przez www. Tam tych problemów nie ma. Autoryzacja wyłączona i mam wgląd do pakietów i usług, gdzie w aplikacji muszę autoryzować SMS-em i tak bez końca.

Odpowiedni zestaw pytań w tej sprawie na AMA już szykuję.


Poziom 28, Specjalista
  • 1614
  • 3788
  • 53

Aplikacja Mój Orange 5.x

@ketrasaArtur Twój wpis o  autoryzacji sms skłonił mnie do sprawdzenia jak to wygląda u mnie. Wg aplikacji autoryzacja SMS jest aktywna, natomiast dotychczas jak włączalem i wyłączalem pakiet 200 to żaden kod nie był nigdzie potrzebny.


Poziom 38, Guru ***
  • 14202
  • 33317
  • 526

Aplikacja Mój Orange 5.x

@spiro u mnie w apce jest o tyle ciekawa sprawa, że autoryzacja dotyczy tylko numeru abonamentowego i jednego numeru na kartę. Pozostałe numery nie wymagają autoryzacji. Autoryzacje mam wyłączoną, niestety na wybranych numerach jest wymagana, dodatkowo po wpisaniu kodu autoryzacyjnego wyświetla się ponowne okienko z autoryzacją i przychodzi kolejny SMS z kodem autoryzacyjnym. Nieważne czy wpiszę poprawny, czy błędny i tak wyskakuje kolejne okienko z kodem autoryzacyjnym.

Dobrze, że chodź przez www działa prawidłowo i mam wgląd do usług i pakietów.