01-04-2017
11:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-04-2017
11:20
Antybillszok - nie da się aktywować.
Witam,
przeniosłem numer do orange i próbuje sobie włączyć usługę antybillszok (i niektore inne z zakładki ustawienia w mój orange) i przy próbie wpisania kwoty i zaakceptowaniu pokazuje się informacja "Podana wartość jest nieprawidłowa.". Niezaleznie od kwoty jaką wpisuję, próbowałem z kropką, przecinkiem, bez niczego i ciągle to samo. Jak próbowalem parę dni czy tam tygodni wcześniej to był ten sam problem. Wie ktoś o co może chodzić?
Pozdrawiam!
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
01-04-2017
11:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-04-2017
11:53
Antybillszok - nie da się aktywować.
usługa antybillszok jest domyślnie włączona, domyślny limit 240 zł, możesz z tego zrezygnować
Nie wiem czy na dziś są inne kwoty limitów i czy Twoja oferta to umożliwia. Sugerowałbym kontakt z bok 510100100 lub wysłanie zgłoszenia przez Mój Orange.
Nie wiem czy na dziś są inne kwoty limitów i czy Twoja oferta to umożliwia. Sugerowałbym kontakt z bok 510100100 lub wysłanie zgłoszenia przez Mój Orange.