Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 38, Guru ***
  • 17025
  • 8158
  • 893

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Sprawa dotyczy komórki czy stacjonarne? Możesz pokazać screen (bez danych osobowych)?
.
Highlighted
Poziom 29, Specjalista
  • 4387
  • 4061
  • 61

Analiza bieżącego wykorzystania środków


@Kiya1napisał(-a)

Wchodzę w " Szczegóły faktury " i tam nie ma takiej opcji jak „przeanalizuj wykorzystanie”Jest tylko ''Pobierz dokument w PDF" a na fakturze nie ma takich szczegółów jak kiedy i gdzie dzwoniłam. Natomiast opcja „przeanalizuj wykorzystanie” jest, ale przy bieżącym wykorzystaniu, na który nie jest jeszcze wystawiona faktura


@Kiya1, Mój Orange-Konto z usługami łączonymi (NMO)
https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-pakietowe - pomarańczowa kostka modułu ładuje dane i klikasz w Bieżące wykorzystanie > klikasz w > Pokaż. Przewijasz scroolem do konkretnego numeru. Potem zobaczysz niebieskie tło i zjedziesz scroolem w dół. Klikasz w przycisk > Zobacz wykaz połączeń i jak klikniesz znowu, to zobaczysz zielone tło wykazu połączeń (bieżących). Scroolem przewiniesz znowu do samego dołu na przycisk > Pokaż więcej połączeń. Aż do interesującego Cię dnia, gdzie w rozwinięciu ujrzysz numer, z którym rozmawiałeś, sieć, oraz długość i koszt połączenia. Może nie jest proste i intuicyjne, ale cierpliwość się opłaca.

1NO bieżące wykorzystanie.PNG2 NO wykaz połączeń.PNG

Zachęcam forumowiczów do ubiegania się o zaszczytne miano Herosa, opisane w zakładce https://nasz.orange.pl/t5/custom/page/page-id/HerosiOrange
Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 22
  • 0

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Mam pakiet Orange Love, w którym jest wszystko: Internet, TV, telefon stacjonarny i 3 komórki

Zespół Nasz Orange
  • 325
  • 354
  • 9

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Dwa rozwiązania są tej zagwozdki. Jeden podany przez @burebusek, który rozwinę niżej. Po wejściu w bieżące wykorzystanie mamy taki widok jak niżej. Na samym dole znajduje się "Zobacz wykaz połączeń".

 

1.png

 

Tam na samym dole mamy "Pokaż więcej połączeń". Dzięki temu możemy się cofać do tyłu.

 

2.png

 

 

Druga metoda jest w fakturach. Po wejściu w szczegóły faktury można kliknąć "Pobierz fakturę w PDF". Tam jak zaznaczymy obie pozycje "Faktura" i "Szczegóły Twoich płatności" to wtedy pojawią się i połączenia. Troszkę zamieszane to i będziemy musieli zgłosić. Jak zaznaczy się samą fakturę, to wtedy połączeń nie widać.

 

3.png

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 22
  • 0

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Jest !!! W końcu doszłam...do celuEmotikon: Szczęśliwy) dzięki Waszej pomocy, a właściwie po podpowiedzi @burebusek  a @ to potwierdził. Chociaż już wcześniej @wscieklaewka sugerowała rozwiązanie i ja sama (jak sobie teraz przypominam) dochodziłam do momentu, gdzie  autoryzacja wymagała wysłania hasła smsem i to już wydawało mi się o krok za daleko, bo chyba sugerowałam się Starym Mój Orange, gdzie było łatwiej do tego dojść. Teraz bardzo się cieszę, że po tak długim czasie udało się rozwiązać zagadkę, która nawet na infolinii była problemem. A mianowicie poinformowano mnie, że nie ma podglądu starszych połączeń poza bieżącymi.I jeszcze jedno do @ : fakturę pobierałam tak jak w Twojej podpowiedzi, ale jak to na fakturze:nie ma tych wszystkich szczegółów, o które mi chodziło. A teraz już wszystko wiem dzięki życzliwym ludziom, którzy zechcieli poświęcić mi swój czas. To dla mnie bardzo ważne! DZIĘKUJĘ!!!  

Zespół Nasz Orange
  • 325
  • 354
  • 9

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Super Emotikon: Szczęśliwy W takim razie zostaje tylko oznaczenie któregoś postu jako rozwiązanie, zgodnie z tradycją na tym forum. Oznacz który Ci najbardziej pomógł. Może ten od @wscieklaewka, jak rozpoczął dążenie w dobrą stronę? Twoja decyzja Mrugający mężczyzna

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 22
  • 0

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Dziękuję za trafną podpowiedż

Poziom 29, Specjalista
  • 4387
  • 4061
  • 61

Analiza bieżącego wykorzystania środków

I ja się cieszę @Kiya1, że udało Ci się rozwiązać ten "węzeł gordyjski" po nowemu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Zachęcam forumowiczów do ubiegania się o zaszczytne miano Herosa, opisane w zakładce https://nasz.orange.pl/t5/custom/page/page-id/HerosiOrange
Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 22
  • 0

Analiza bieżącego wykorzystania środków

Ponownie mam problemEmotikon: Szczęśliwy jestem nowicjuszką w tym temacie i chętnie, ale nie wiem jak oznaczyć post jako rozwiązanie

Zespół Nasz Orange
  • 325
  • 354
  • 9

Analiza bieżącego wykorzystania środków

[ Edytowane ]

 

2.png 

Przy poście który Ci odpowiada wystarczy kliknąć na "Oznacz jako rozwiązanie". Jak pokazuje strzałka wyżej Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |