- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[ANKIETA] Nowe konto Mój Orange - co byś wybrał(a)?
Marta napisał(-a):Wielkie dzięki za pomoc! Dopytam jeszcze przy okazji tych, którzy brali udział w ankiecie: czy ta funkcja, o którą Was zapytaliśmy w ogóle pasuje Wam do jakiejkolwiek kategorii w tym menu? Może utworzylibyście całkowicie nową kategorię? Macie jakieś przemyślenia?:)
Dzięki!
Cóż, aż sprawdziłem ponownie co tam ankieta proponuje "zgłoszenia i zamówienia"... słabo do mnie trafia, a inne wcale... faktycznie przydałoby się stworzyć odrębną kategorię przeznaczoną do zgłaszania nieprawidłowego działania usług... bo chyba tego dotyczyło pytanie, a nie problemów technicznych po stronie smartfonu...
a gdyby tak ogólne pytanie "coś nie działa?"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[ANKIETA] Nowe konto Mój Orange - co byś wybrał(a)?
@Marta, jeszcze raz przyjrzałem się tej funkcji i jedyne, co przychodzi mi teraz do głowy, to ewentualne problemy (bo nie wiemy czego dotyczą, prócz zrywania połączenia) można by nazwać przełącznikiem: realizuj zadanie-połączone konta. Ale w sumie to chyba nie aż tak bardzo istotne, bo jeżeli zostaję przełączony do konta MO, to sam przełączam na interesujące mnie konto. Tak, czy siak, jakiekolwiek problemy można zgłosić za pomocą dostępnych funkcji. Co, kto lubi, bądź wybiera. Chce pogadać płatnie, Jego/Jej wybór, albo tanio i wygodnie, proszę bardzo
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »