28-08-2017
14:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2017
14:30
Zwróciłem w terminie dekoder i router zaraz po zakończeniu umowy.
Następnie dostałem notę za nieterminowy zwrot na kwotę 950 (!) PLN.
Jak żyć ?
Jak nazwać firmę, która stosuje takie praktyki ?
Ktoś miał podobne doświadczenia ?
JD
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
28-08-2017
14:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2017
14:33
Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).
3 ODPOW. 3
28-08-2017
14:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2017
14:33
Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).
06-05-2019
19:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-05-2019
19:04
zwrot routera i dekodera
A jeśli trafiła do windykacji a ta sprzedała dług zewnętrznej firmie windykacyjnej? Bez jakichkolwiek powiadomień.
06-05-2019
19:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-05-2019
19:25
zwrot routera i dekodera
Trzeba by złożyć reklamację z żądaniem wycofania windykacji. Ale trzeba wykazać winę Orange. Wiele klientów po zakończeniu umowy np. zmienia adres, więc jeśli to była przyczyna braku korespondencji, to nie jest przesłanką do wycofania windykacji. Sytuacje kiedy żadnego powiadomienia nie było są rzadkie. Też jeśli korzystało się z e-faktury, informacje mogły być wysyłane na maila.