- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwróciłem w terminie dekoder i router zaraz po zakończeniu umowy.
Następnie dostałem notę za nieterminowy zwrot na kwotę 950 (!) PLN.
Jak żyć ?
Jak nazwać firmę, która stosuje takie praktyki ?
Ktoś miał podobne doświadczenia ?
JD
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).
3 ODPOW. 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot routera i dekodera
A jeśli trafiła do windykacji a ta sprzedała dług zewnętrznej firmie windykacyjnej? Bez jakichkolwiek powiadomień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot routera i dekodera
Trzeba by złożyć reklamację z żądaniem wycofania windykacji. Ale trzeba wykazać winę Orange. Wiele klientów po zakończeniu umowy np. zmienia adres, więc jeśli to była przyczyna braku korespondencji, to nie jest przesłanką do wycofania windykacji. Sytuacje kiedy żadnego powiadomienia nie było są rzadkie. Też jeśli korzystało się z e-faktury, informacje mogły być wysyłane na maila.