Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zwrot routera i dekodera

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

zwrot routera i dekodera

Zwróciłem w terminie dekoder i router zaraz po zakończeniu umowy.
Następnie dostałem notę za nieterminowy zwrot na kwotę 950 (!) PLN.
Jak żyć ?
Jak nazwać firmę, która stosuje takie praktyki ?
Ktoś miał podobne doświadczenia ?

JD

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

zwrot routera i dekodera

Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

zwrot routera i dekodera

Jak masz papier z protokołem zwrotu, dostarcz go do BOK - opłata zostanie anulowana (jeśli nie poszła do windykacji).


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

zwrot routera i dekodera

A jeśli trafiła do windykacji a ta sprzedała dług zewnętrznej firmie windykacyjnej? Bez jakichkolwiek powiadomień.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

zwrot routera i dekodera

Trzeba by złożyć reklamację z żądaniem wycofania windykacji. Ale trzeba wykazać winę Orange. Wiele klientów po zakończeniu umowy np. zmienia adres, więc jeśli to była przyczyna braku korespondencji, to nie jest przesłanką do wycofania windykacji. Sytuacje kiedy żadnego powiadomienia nie było są rzadkie. Też jeśli korzystało się z e-faktury, informacje mogły być wysyłane na maila.