- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Witam, od 2 lat korzystam z orange światłowód o prędkości 100mb/s, nigdy nie miałem z nim problemu a tu nagle wczoraj prędkość spadła i nie przekracza 0,5mb/s, nic się nie da robić. Czym to może być spowodowane? może są prowadzone jakieś prace? dodam, że rzecz się dzieje w Krakowie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Taka sytuacja zazwyczaj jest spowodowana jednym z dwóch czynników:
- duża awaria na większym obszarze
- nieopłacony rachunek i założony lejek, właśnie zazwyczaj do 0,5mb/s. Może wpłata się jeszcze nie zaksięgowała?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
@Scripter najlepiej będzie zadzwonić na infolinię: 510 100 100 lub napisać na czacie i wyjaśnić sytuację. Warto się upewnić, ze masz wszystkie rachunki opłacone.
We własnym zakresie można jeszcze wykonać restart routera i.lub przywrócić go do ustawień fabrycznych, a następnie sprawdzić jak działa internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Wynajmuje mieszkanie i poprosiłem właściciela o sprawdzenie bo router ma w pomieszczeniu na korytarzu, przyjechał miał zresetować router no i coś tam zrobił ale tak zrobił, że teraz znowu komunikat w komputerze, że brak połączenia, a w przeglądarce pokazuje się strona funboxa, że proszę sprawdzić podłączonie, możliwe, że jakoś źle powpinał kable z powrotem do routera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Albo jakiś restart wcisnął i ustawienia routera diabli wzięli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
@Scripter nie masz fizycznego dostępu do routera?
Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, router sam się powinien na nowo połączyć. Dobrze, jak masz fotkę etykiety routera, to łatwiej będzie dostać się do menu routera i zobaczyć jakie są ustawienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Właśnie niestety nie mam, do gościa należy cały blok i wszystko ma zamknięte pod kluczem, próbowałem się dostać do routera ale hasła pozmieniane, ale czytałem, że potrafi kilkanaście godzin nawet się konfigurować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Nawet nie da się wejść w router 192.168.1.1, wyskakuje funbox Orange brak połączenia, sprawdź linie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
Dodatkowo co chwilę wyświetlają się jakieś certyfikaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
znaczny spadek prędkości internetu domowego
@Scripternapisał(-a)Nawet nie da się wejść w router 192.168.1.1, wyskakuje funbox Orange brak połączenia, sprawdź linie
Jeśli nie ma połączenia z internetem, to do konsoli FunBox się nie zalogujesz, jedynie po kablu lan wtedy.
Skoro problem z netem jest, to zgłoś zarządzającemu by to naprawił,bo on ma dostęp to FunBox i usług Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »