Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

znaczny spadek prędkości internetu domowego


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Witam, od 2 lat korzystam z orange światłowód o prędkości 100mb/s, nigdy nie miałem z nim problemu a tu nagle wczoraj prędkość spadła i nie przekracza 0,5mb/s, nic się nie da robić. Czym to może być spowodowane? może są prowadzone jakieś prace? dodam, że rzecz się dzieje w Krakowie

11 ODPOW. 11

Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 694
  • 9

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Taka sytuacja zazwyczaj jest spowodowana jednym z dwóch czynników:

- duża awaria na większym obszarze

- nieopłacony rachunek i założony lejek, właśnie zazwyczaj do 0,5mb/s. Może wpłata się jeszcze nie zaksięgowała? 


Poziom 37, Guru **
  • 10367
  • 17677
  • 352

znaczny spadek prędkości internetu domowego

@Scripter najlepiej będzie zadzwonić na infolinię: 510 100 100 lub napisać na czacie i wyjaśnić sytuację. Warto się upewnić, ze masz wszystkie rachunki opłacone.

 

We własnym zakresie można jeszcze wykonać restart routera i.lub przywrócić go do ustawień fabrycznych, a następnie sprawdzić jak działa internet.


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Wynajmuje mieszkanie i poprosiłem właściciela o sprawdzenie bo router ma w pomieszczeniu na korytarzu, przyjechał miał zresetować router no i coś tam zrobił ale tak zrobił, że teraz znowu komunikat w komputerze, że brak połączenia, a w przeglądarce pokazuje się strona funboxa, że proszę sprawdzić podłączonie, możliwe, że jakoś źle powpinał kable z powrotem do routera


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Albo jakiś restart wcisnął i ustawienia routera diabli wzięli 


Poziom 37, Guru **
  • 10367
  • 17677
  • 352

znaczny spadek prędkości internetu domowego

@Scripter nie masz fizycznego dostępu do routera?

Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, router sam się powinien na nowo połączyć. Dobrze, jak masz fotkę etykiety routera, to łatwiej będzie dostać się do menu routera i zobaczyć jakie są ustawienia.


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Właśnie niestety nie mam, do gościa należy cały blok i wszystko ma zamknięte pod kluczem, próbowałem się dostać do routera ale hasła pozmieniane, ale czytałem, że potrafi kilkanaście godzin nawet się konfigurować


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Nawet nie da się wejść w router 192.168.1.1, wyskakuje funbox Orange brak połączenia, sprawdź linie


Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 9
  • 0

znaczny spadek prędkości internetu domowego

Dodatkowo co chwilę wyświetlają się jakieś certyfikaty 


Poziom 36, Guru *
  • 6148
  • 10802
  • 190

znaczny spadek prędkości internetu domowego


@Scripternapisał(-a)

Nawet nie da się wejść w router 192.168.1.1, wyskakuje funbox Orange brak połączenia, sprawdź linie


Jeśli nie ma połączenia z internetem, to do konsoli FunBox się nie zalogujesz, jedynie po kablu lan wtedy.

Skoro problem z netem jest, to zgłoś zarządzającemu by to naprawił,bo on ma dostęp to FunBox i usług Orange.