Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

przeciążona centrala


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 35
  • 37
  • 0

przeciążona centrala

Cześć, po ostatnim fatalnym działaniu neostrady(utrata pakietów w okolicach 20-80%) technik zmienił mi port, teoretycznie jest lepiej, bo zdarza się, że neostrada działa jak powinna, lecz w godzinach wieczornych(w weekendy i święta strasznie działa cały czas). Domyślam się, że chodzi tutaj o przeciążenie centrali, więc pytanie do was co można z tym zrobić? nie mam siły już na konsultantów i techników, którzy będą mówić, że na linii jest ok, więc pytam was 🙂 Co w przypadku gdy z uwzględnionej w umowie prędkości od 10 Mb/s do 20Mb/s często jest 0.5Mb/s - 5Mb/s?(wraz z niższą prędkością utrata pakietów do centrali rośnie). Od siebie dodam, że jestem w trakcie robienia raportu certyfikowanego(lecz dopiero po którejś próbie udało się załapać certyfikowany, miałem błąd, że ruch sieci jest zbyt duży[ w okolicach 10 Mb/s] mimo tego, że wyłączyłem w routerze sieć wifi i na komputerze, na którym jest robiony pomiar było wszystko wyłączone)

 

Jakby ktoś zarzucał, że to wina komputera to na drugim lapku jest taki sam problem, na xboxie też nie da się grać online, więc nie jest to kwestia urządzenia.

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

przeciążona centrala

Jeśli to przeciążenie centrali to raczej niewiele da się zrobić. Rozbudowa przy inwestycji w FTTH raczej nie wchodzi w grę. Pisać reklamację i żądać bonifikaty w opłatach lub zgodę na rozwiązanie umowy z winy operatora.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52434
  • 702

przeciążona centrala

@Woiitek 

 


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Jeśli to przeciążenie centrali to raczej niewiele da się zrobić. Rozbudowa przy inwestycji w FTTH raczej nie wchodzi w grę. Pisać reklamację i żądać bonifikaty w opłatach lub zgodę na rozwiązanie umowy z winy operatora.

 

Dodam jeszcze sposoby kontaktu w sprawie reklamacji bądź odstąpienia od umowy: BOK 510 100 100, czat: https://www.orange.pl/view/kontakt w najbliższy salon w Twoje okolicy: https://salony.orange.pl/ lub listownie: Orange Polska S. A. ul. Jagiellońska 3496-100 Skierniewice


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 35
  • 37
  • 0

przeciążona centrala

Tak to aktualnie wygląda, 1/2 cyklu do raportu gotowa 🙂 Rozmawiałem ze "specjalistą od reklamacji" i poinformował mnie, że jedyną opcją do założenia reklamacji jest wezwanie technika, który musi wydać opinię o tym, że są problemy z neostradą, lecz problem jest taki, że w godzinach, w których technicy pracują internet łapie te 10 mb/s(z utratą pakietów, ale no jednak 10 Mb/s pojawia się). Specjalista polecił również, żebym napisał bezpośrednio do centrali pod wskazany adres z prośbą o rozbudowę centrali, spotkał się ktoś kiedyś z tym, żeby po takim liście ruszyli tyłki i faktycznie rozbudowali centralę?

 

Edit// robiąc zwykły speedtest.pl powoli rozkręca się do tych 10 Mb/s, ale po przekroczeniu tych 10 nagle spada do 1-2 tak jakby na ułamek sekundy tracił synchronizację. Już nie mam siły i pomysłu na to


Przechwytywanie.PNGPrzechwytywanie2.PNG